/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
TROJ_REVOP.F
Fra : turia
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 09-06-04 07:21

Hej allesammen. Der skulle vil ikke være en eller anden der kunne
hjælpe mig,jeg har fået en TROJ_REVOP.F,ind men aner ikke hvordan jeg kan få den fjernet
jeg har prøvet at lede i processer for at kunne slette den,men kan ikke finde den.
Håber at der er en som kan hjælpe mig
M.V.H.
turia.

Accepteret svar
Fra : edbhans

Modtaget 110 point
Dato : 09-06-04 07:52

Se dette link og klik på faneblad nr. 3 vedr. secure - der står der en vejledning.

http://www.pandasoftware.com/virus_info/encyclopedia/overview.aspx?lst=vis&idvirus=45264

Held og lykke

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 09-06-04 11:42

Prøv at hente spybot ned....den renser din maskine for "uheldige elementer"
Du kan hente den her: http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,22262,00.asp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-06-04 11:52

deaktiverer din systemgendannelse og kør en fuld anti virus scanning! Du deaktiverer din systemgendannelse ved at gå ind under Kontrolpanel > System > systemgendannelse og fjerne flueben!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 09-06-04 12:39
Godkendelse af svar
Fra : turia

Dato : 09-06-04 13:54

Tak for svaret edbhans. det hjalp,det fjernede den.så nu sparker den røv igen...
og til jer andre der svarede mange tak for hjælpen.
M.V.H.
turia.