/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hvad skal bruges
Fra : qwedsazxc
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 08-06-04 21:31

jeg har tænkt mig at lave mig en hjemmeside

f.eks. skal navnet se sådan ud www.etellerandet.dk

hvad skal jeg bruge for at få sådan en adresse og vil det blive mig dyrt

Accepteret svar
Fra : kaptajnkaber

Modtaget 30 point
Dato : 08-06-04 21:43

et billigt sted er www.b-one.net

Her kan du for 9 kr om måneden (uden moms!) få et webhotel på 125 MB. Oven i dette skal du betale ca 100 kr. i oprettelse og en årlig afgift på dit domæne. Det første år koster derfor lidt over 300 kr. men herefter koster det kun ca. 200 kr om året (inklusive moms.) Har selv et 2 webhoteller hos b-one og er godt tilfreds.

Jeg tror ikke det kan gøres meget billigere!

Vh KK

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 08-06-04 21:50

når jeg har købt et web hotel skal jeg så bare ligge min hjemmeside ud

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 08-06-04 21:52

ja, det gør du lettest med et ftp-program. Der findes en masse gratis programmer fra www.download.com

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 08-06-04 21:53

brug fx CoffeeCup - ikke verdens bedste, men jeg ved i hvert fald, at den virker:

http://download.com.com/3001-2160-10287417.html

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 08-06-04 21:57

kan jeg ikke købe et navn hvor jeg kun skal betale en gang i sted for at betale hver måned

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 08-06-04 22:09

Hejsa...........
Domænet har du et år... når du har betalt første gang..
alt efter hvor nørdet du er ... eller ikke er . så er her et godt sted at købe både domæne og webhotel...( også billigt..
nemlig......... http://www.unoeuro.com... prisen er 89,- for et år... meget billigt for 125 mb.
og hvis du laver siden i frontpage.. så er det rigmeligt nemt... tjek.. www.demens-info.dk den er lavet med hjælp af flere herinde fra det har taget 3 uger.!!!
god fornøjelse ... knus Catmoll ( en nybegynder der gerne vil spare penge )

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-06-04 22:09

Det du køber er som regel underlagt et eller andet domæne f.eks. .dk, .com, .nu osv. Her betaler du typisk for et år ad gangen. På webhotellerne betaler du ligeledes for et år ad gangen. Der findes også forskellige subdomæner som er "gratis" at hoste på f.eks. TDC eller webbyen.

God fornøjelse!
Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 08-06-04 22:14

men hos b-one betaler du også kun én gang om året...

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 08-06-04 22:19

89 kr er uden moms. med alle afgifter og moms bliver det 297 kr.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 08-06-04 22:20

så lige et par håndører billigere end b-one

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-06-04 23:05

her kan du søge efter web hotel
http://www.internetplads.dk/

Godkendelse af svar
Fra : qwedsazxc

Dato : 18-06-04 12:46

Tak for svaret kaptajnkaber.