/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
3 D ting til AutoCAD
Fra : bisk
Vist : 565 gange
200 point
Dato : 08-06-04 17:53

Er der nogle der ligger inde med nogle toiletter i 3 D + håndvaske der kan indsættes i autocad tegninger
da jeg sidder og skal bruge det i et afgangs projekt

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 210 point
Dato : 08-06-04 18:08

Jeg har netop modtaget en fil hvor der er 3d tegninger af inventar. Skriv din mail så skal jeg sende den

Godkendelse af svar
Fra : bisk

Dato : 09-06-04 01:01

Mange tak for svaret sidal26.
Min adr.er bisk@oncable.dk
Håber det er noget jeg kan bruge til min opgave.

Kommentar
Fra : jemagnussen

Dato : 03-10-04 19:23

Kunne du ikke sende den til mig også...? Jeg sidder også og fifler med inventar i 3D til min ombygning.

Mvh

Jesper

Kommentar
Fra : jemagnussen

Dato : 03-10-04 19:24

Hvis du gider, så er min mail-adresse: jesper@magnussen-as.dk

På forhånd tak

Jesper