/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Homesoft "min musik"
Fra : helleb611
Vist : 833 gange
20 point
Dato : 08-06-04 13:26

Jeg har programmet Homesoft "Min musik", som jeg har registreret al min musik i. Desværre har jeg været nødsaget til at genetablere min pc, men havde heldigvis en back-up af "Min musik" databasen. Desværre kan jeg ikke finde ud af at genetablere databasen igen efter jeg har geninstalleret prograqmmet, også selvom jeg følger vejledningen. Kan nogen hjælpe mig ?

Accepteret svar
Fra : gogo27

Modtaget 20 point
Dato : 21-06-04 08:58

Hej Helle
Din backupfil er en zip pakket fil,Jeg tror du skal udpakke den, og kopiere filer hen i det bibliotek hvor du har dine homesoft filer med samme navn ligende og overskrive dem. det er lidt svært at forklare på skrift. Jeg har selv prøvet at gøre som der står i programmet og kan heller ikke få det til at virke. Men jeg har ikke selv prøvet det i version 3, men i den gamle version 1,1 virkede det fint på den måde.

MVH Gogo27

Godkendelse af svar
Fra : helleb611

Dato : 22-06-04 11:26

Tak for svaret gogo27.
Det var lige det jeg havde brug for at få genopfrisket.

Kommentar
Fra : dunk123

Dato : 03-07-04 20:07

Jeg har kode, mangler programmet, har det på en diskette der er defekt!
Kan du hjælpe mig.

Hilsen

Kommentar
Fra : gogo27

Dato : 07-07-04 23:35

skriv til flyversjus@ofir.dk

Kommentar
Fra : peterotte1

Dato : 25-05-05 15:57

Homessoft er lavet til at fungere med Win 95/98. Da jeg nu har fået installeret XP, ville jeg gerne høre om der er nogle der kender til at få det til at fungere med denne platform. Jeg har prøvet at ændre i dets egenskaber til at opstarte som en tidligere Windows platform men dette virker ikke. Er der nogle der ved hvordan man ellers kan emulgere en tidligere Windows version? Vil jeg sætte stor pris på deres hjælp