/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Musikskoler i Århus..
Fra : kissy
Vist : 350 gange
50 point
Dato : 07-06-04 16:32

Er der nogen der kan anbefale nogle gode musikskoler i Århus? Det skal en klasse for 10. årgang og man skal kunne ta eksamen.

Jeg håber stærkt at der er nogen der kan hjælpe mig med at løse mit problem!

Hilsen Kissy

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 07-06-04 17:14

Hej, jeg kender verdens bedste musikskole, som heldigvis ligger i Århus.... Skolen hedder om formidagen (når den er normal skole) Laursens Realskole. Og om eftermiddagen er det musikskolen LAURA...
Laursens Realskole har 5 10'ende klasser (3 normale, en fodboldlinie og en musiklinie). Jeg skal selv gå på Musiklinien!!, hvor man kan tage folkeskolens udvidet eksamen..
Indtil videre spiller jeg for 3 år på deres Musikskole, som er i topklasse....
Jeg har ikke haft andet end gode oplevelser med denne skole, hvor der iøvrigt går massere busser til, da den ligge centralt i Århus....
Men du skal selvfølgelig læse mere om skolen, så her er deres hjemmeside: http://www.laureal.dk/
og musikskolens hjemmeside er: http://www.laureal.dk/Laura/om_musikskolen.htm .... muligvis er layoutet ikke i top på siden, men det er en fabelagtig god skole... Så ring til skolen og få tilsendt papire, hvis du er interrerseret...
Jeg kan i hvert fald kun anbefale denne skole...

Venlig hilsen den musikglade Jakob.