/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hjælp med mus
Fra : tronddk
Vist : 357 gange
41 point
Dato : 07-06-04 15:05

jeg har en icemat og en ok mus problemet er at det der tefon tape bliver slidt ned i løbet af ca 1 uge nogle der har en beder løsning ind tefon tape (for det bliver for dyrt og købe det der tefon tape )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-06-04 15:09

Du kunne evt. bruge et glattere underlag til musen så din teflontape ikke så hurtigt bliver slidt.
Emesen.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 07-06-04 15:24

nej for jeg syntes den køre godt på ice mat de føste par dage så køre den som en drøm men når der er gådet ca 5-8 dage bliver den sværer og svære og køre med en (den glider ikke så møj mer ) så vel gerne ha nogle forslag til hva jeg kan bruge isteden for telfon tape /forbeder telfon tape

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 07-06-04 23:52

Et spejl eller noget andet som har en blank overflade, i den størelse som icematen er.

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 41 point
Dato : 08-06-04 01:18

Hejsa.

Umiddelbart ville jeg nok ikke bruge et spejl, til en optisk mus..
Her er da noget ret billigt teflon...
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=82964
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=154949

Ellers har jeg ladet mig fortælle mig at du kan købe det på ruller hos vvs-udstyrs forhandlere...??

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 10-06-04 18:06

anminlig tap er faktil lige så godt som teflon (det bliver sel... hurtiger slidt men det er ikke rat dyr for 1 rulle )

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 10-06-04 18:06

Tak for svaret lyhne1.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 10-06-04 18:46

Det var så lidt Anytime...

Du må egentlig gerne fortælle mig om du finder noget hos en vvs-mand... (har selv Icemat)... Hvis du gider...

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-04 19:45

Teflontape hos en VVS-mand har ikke lim på nogen af siderne, så du får svært ved at sætte det fast.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 10-06-04 20:44

ok.. mente ellers bare der fandtes noget...(med lim)...