/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spyware
Fra : Martin_c
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 07-06-04 13:44

Hjælp!

Ello!

SÅ er den gal igen!

Jeg har installeret msn plus! som er hentet på www.msgplus.net

Nu har jeg installeret det og det hele!

Men der er kommet en bjælke, med nogle søgeord jeg kan søge på inde i IE 6....

Hvordan får jeg det væk!

Har prøvet:

www.spywarefri.dk
www.arlet.dk
Ad-aware
Spybot
Norton

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 07-06-04 14:13

Højreklik på IE browserens grå felt for oven og sørg for kun at have flueben ud for standardknapper, adresse og evt. hyperlinks.
Også en god ide at låse værktøjslinierne.

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : qwerz

Dato : 07-06-04 14:14

du højre klikker oppe ved siden af hjælp i din explore og så kan kommer der en slags menu og nederst står der msn toolbar der er et flueben der klikker du og så skulle det være der håber du kunne bruge det

hilsen Qwerz :)

Accepteret svar
Fra : jakobbschmidt

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-04 17:26

Hej..
Jeg har haft præcis det samme problem, men fik så nemt som ingen ting fjernede de to toolbars, som duggede op hele tiden når jeg var på nettet.... Jeg brugte det gode program: Spybot, som er et gratis spyware program, som kan findes her: http://www.spybot.info/
Det fjerner alle "spioner". dernæst tjekkede jeg hvad de to toolbars hed... De hedder nemlig aldrig det samme hos folk, så derfor kan det være svært at fortælle... (min hed vist nounwindowsbar).
Men du skal tjekke navnene ved at højreklikke på Internet browserens grå felt for oven. her står flueben ud for standardknapper, adresse ect. og så står navnet på toolbaren der.. Dette skal du huske.... Den anden hedder vist nok my web search toolbar (det skal du også huske)....
Nu skal du så klikke Start -> Kør -> skrive "regedit"... Og inde i registreringsdatabasen skal du trykke Ctrl+B og i søge feltet skrive navnet på først den ene og så den anden (søg efter en ad gangen). Den finder helt sikkert nogle små mapper, eller filer, som du skal slette, hvorefter du skal trykke F3, for at finde den næste, indtil der ikke er flere i databasen..... og ja, så skulle dit problem være løst....
NB!! Vær forsigtig i registreringsdatabasen, og fjern først spioner med Spybot, før du gør det andet....

Venlig hilsen
Jakob

Godkendelse af svar
Fra : Martin_c

Dato : 08-06-04 12:17

Jeg må sige det kunne du bare beskrive vildt godt beskrevet! Gik bare fra det ene til det andet!

Tak for svaret!