/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Skrive til nyhedsbruger
Fra : Tulletine
Vist : 515 gange
2 point
Dato : 07-06-04 07:45

Hej,

Hvorfor kan jeg ikke skrive indlæg til spørgsmål stilt af en nyhedsbruger ?
Jeg var inde under kategorien børn og så at der nederst, under nyhedsgruppe e.lign, var et spørgsmål jeg havde en kommentar til. Jeg åbnede spørgsmålet, og klikkede på "Skriv til nyhedsbruger" og så fik jeg hvid skærm.
Hmmmmm håber en kan hjælpe.

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 07-06-04 08:30

hvordan ser mailen ud du vil skrive til.. brugeren har sikkert lavet den om for ikke at få spam mail.

Der stå måske "minmail (snapel a) domain . dk"

eller andet!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-06-04 10:16

Hej Tulletine.

Når du skriver til nyhedsbrugere kan der gå op til 9 timer før dit indlæg kommer frem.
Når du poster vil du formentlig få denne besked:

Citat
Your message has been posted

Your message has been posted to Usenet. Please note that it may take anywhere from 3 to 9 hours for your message to appear on Google Groups. The text of your message is included below for your convenience.