/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPRS!?!
Fra : nullerbullerpige
Vist : 421 gange
60 point
Dato : 07-06-04 07:17

Hej!
Jeg har lige hentet et spil til min nokia3200. Spillet ligger nu i en mappe som hedder tjenesteindbakke. Når jeg vil hente spillet står der: GPRS-forbindelsen er ikke tilgængelig.
Hvad gør jeg??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-06-04 08:32

Du skal konfigurere dine GPRS indstillinger, det kræver muligvis at du får et tillægs abonnement hos din udbyder

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-06-04 08:33

Hvis du allerede har GPRS abonnement, kan du sikkert hente indstillingerne fra din udbyders hjemmeside

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 07-06-04 08:49

øhhh

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-06-04 08:54

Og det betyder?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 70 point
Dato : 07-06-04 08:55

GPRS er en standard for overførsel af data til en mobiltelefon, ligesom eksempelvis WAP forskellen er at GPRS er fakturereret i forhold til mængden man downloader, hvor WAP koster pr. minut, desuden er GPRS typisk en hurtigere overførsel, under alle omstændigheder kræver det at man hos sin udbyder har et specielt GPRS abonnement

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 07-06-04 09:12

Er det noget der koster ekstra? Eller kræver det jeg skrifter abbonement? (jeg har mixit)

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 07-06-04 09:26

Tak for svaret Better_Performance.