/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
kommunikations fra computer til fastnet ~
Fra : dayworker24
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 06-06-04 20:13

Kan man med et program ringe fra computeren til en fastnet telefon i landet /udlandet???????????????????????????

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-06-04 20:25

Tror ikke det findes...endnu.
Kun PC-PC, som f. eks http://www.skype.com/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-06-04 20:37

Jo da det kan det, men det kræver en slags abonnement. Se på http://www.easywebcom.dk/ hvor der er flere muligheder. Du kan bruge din PC, eller du kan vælge en IP telefon, eller et taletidskort, hvor du ringer til den samme billige takst fra et dansk 80 nummer, og kalder udlandet, som om du var i USA.
Taksterne er meget rimlige og i USA koster det næsten ingen ting.

Jeg bruger selv taletidskortet til at få forbindelse til sydamerika (Peru) hvor TDC skal have 17 kr./min og easywebcom skal kun have 1,25kr/min.

Så "skot" lige på dette link

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-04 22:24
Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 10-06-04 11:41

Tak for svaret Better_Performance.