/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
FLADSKÆRM HP L 1520
Fra : bibsamie
Vist : 401 gange
200 point
Dato : 06-06-04 12:56

Da jeg har foræret min søster en pcer, skulle hun også have en skærm og jeg havde en HP L 1520 Fladskærm i overskud til hende problemet er så bare at jeg ikke kan finde strømforsyningen til den, spørgsmålet er så hvor kan jeg købe en sådanne strømforsyning det skal være originalen.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 06-06-04 13:21

Det første sted jeg ville søge er hos HP.
De har god service og er altid hjælpsomme.
http://www.hp-expo.com/dk/dan/products/homepc/entry.html

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-06-04 13:26

Måske også hjælp at hente her.

http://www.bluecom.com/products/infopages/hp.cfm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 06-06-04 14:49

Eller hos enhver butik, der sælger HP-produkter!
F.eks. TDC-butikkerne.
Andreas

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 06-06-04 15:05

Hej.
Jeg blev lige lidt nysgerrig :)
Hvorfor skal den være orginal?

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 06-06-04 15:15

Her har jeg et link til en butik, som måske har den Strømforsyning dit skærm, de havde solgt også din skærm!
http://www.midtdata.dk/
Prøv og ring til dem, og spørger efter den strømforsyning imorgen!
Telefon nr. 87 256 256
Lundborgvej 13
DK-8800 Viborg

MVH
Good luck
Henry

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-06-04 15:24

KooL

det er bare et princip jeg køber aldrig uorginalt/efterligninger/kopier.

per

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 06-06-04 15:49

OKi per.
Godt princip, det vil jeg gerne give dig ret i :)
Men med traffoer er det lidt "ligegyldigt", bare man finder en der kan levere det fornødne.. (hvilket kan læses i manualen til skermen).
Der er meget stor prisforskeld på traffoer. Specielt når man ser på "originale" vs. universale. Du vil kunne købe en transformator til din monitor til 100 - 200 kr. men skal du have den "rigtige" kan det blive meget dyrer.. skulle ikke undre mig at den vil koste 600-700 kr (hvis sådanne en kan findes løst)

Held og lykke med jagten :)
Mvh KoL

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 13-07-04 21:12

Tak for svaret Teil.