/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Site i PHP
Fra : Better_Performance
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 05-06-04 22:19

Jeg vil til at lave mit site om, og har tænkt mig at gøre det i PHP, hvem kan anbefale et godt sted at hente det nødvendige?

Jeg aner ikke hvad det hedder, men har set at man kan downloade et helt site som så bare skal tilpasses

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-04 23:27
Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-06-04 23:56

Teil> han har ikka sagt at han vil have et forum. PHP er et sprog ligesom HTML.

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-04 08:00

http://www.postnuke.dk eller www.postnuke.com
http://www.phpnuke.com

Det er ihvertfald nogle af de store af dem. Der findes også mange andre.. Du kan jo prøve på google og søge efter PHP Content Management System"
Eller prøve at søge på det samme på www.sourceforge.com så vil du også finde en masse.

Jeg bruger selv Postnuke, syntes jeg er bedst! Der er MANGE moduler til det som man kan finde.
Bare søge på "postnuke modules" så vil du nok finde en masse.
Der er selvfølgelig også moduler link på postnuke.dk hjemmeside.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-04 10:10

Jamen så er jeg jo forkert ude her.

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-08-04 07:53

Tak for svaret snortop.