/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Har du en far der hedder Erling eller et~
Fra : mariatrunte
Vist : 751 gange
200 point
Dato : 03-06-04 22:37

Hejsa jeg søger mine søskne eller en eller flere der har børn med ham. Min drøm er at få kontakt med mine søskne fordi jeg savner dem selv om jeg aldrig har mødt dem.
Han hed Erling Olesen og nu tror jeg han hedder noget med slivsgaard men er ikke sikker på hvordan det staves.
Min far er født den 8-9-52 og bor i jylland hvor jeg ved at alle mine andre søskne bor.
Jeg har ikke kontakt med min far og ønsker det heller ikke mere.
Jeg tror han har 6 piger men er ikke sikker jeg er den ældste tror jeg..
Håber virkelig der er nogen der kan hjælper mig.............

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-06-04 22:40

Du kan sende en efterlysning efter dine søskende på denne adresse
http://www.gamle-venner.dk/
held og lykke
senta

Kommentar
Fra : mariatrunte

Dato : 03-06-04 22:42

Har prøvet der sker ingen ting derfor prøver jeg her (smiler ) men tak det var en sød tanke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-04 22:43

Prøv også her.
http://www.findpersoner.dk/

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-06-04 22:48

hejsa
har du prøvet www.118online.dk ? der er en del Slivsgaard i Jylland, deriblandt en Erling Slivsgaard i Silkeborg.
desuden en i Haderslev og nogle i Århus-området. måske det er nogle af dem ?
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : mariatrunte

Dato : 03-06-04 22:53

Jeg tror ikke lige mine søskne har min fars efternavn da han altid er skredet efter at have gjot dem gravide det er faktisk noget jeg er 100 % på da min farmor fortalte det da jeg mødte min kære far dengang men de ønskede ikke jeg fik konatkt med dem da de heller ikke ved hvor de fleste er da han ikke er så sød ved dem så tror jeg ikke der jeg kan forklare det pæner

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-06-04 23:17

Her er en adresse
http://www.privatdetektiverne.dk/
til privatdetektiverne der arbejder gratis, og lidt om hvad de kan hjælpe med ,det kan være de kan hjælpe dig.
Senta

Siden 2001 har vi tilbudt gratis efterforskning af forsvundne personer.
Vi tilbyder vores service gratis fordi vi brænder for at hjælpe andre mennesker, vi arbejder frivilligt i vores fritid og vi arbejder via Internettet, vi har derfor ingen udgifter.

Savn og længsel er måske et af de stærkeste følelser et menneske kan have, derfor er det også en verdensomspændende milliardindustri som mange virksomheder og enkeltpersoner tjener mange penge på - vi brænder for at gå foran med et godt eksempel i en verden som på mange områder er styret af penge.

Kommentar
Fra : mariatrunte

Dato : 08-06-04 22:26

Jeg er rigtig glad for alle de der har svaret men hele tiden har jeg i hovdet det er 5-6 søskne jeg skal finde måske er der flere det ved jeg ikke.
Men jeg ved jeg skal finde dem alle sammen ikke kun 4 som man kan søge det ene sted.
Den går bare ikke jeg vil se dem alle ikke kun 4.
Jeg håber og ber hver gang at der er en mor der skriver eller der er en af mine søskne der skriver eller en veninne til en af dem.
Måske har de kontakt med de andre møder måske ikke.
Jeg tror på de ikke har..

Kommentar
Fra : mariatrunte

Dato : 30-06-04 15:55

Desværre er der ikke nogen steder de kan hjælpe mig så min søgen vil blive ved jeg må vendte og se...... Håbe at der er ne der skrive og ved noget.............

Annuller spørgsmålet
Fra : mariatrunte

Dato : 22-02-06 13:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål