/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Stregkoder generelt
Fra : Jarlan
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 03-06-04 21:55

Jeg skal oprette nogle stregkoder på forskellige ting som vi sælger i en museumskiosk
det er suvinier, bøger, plakater,og andre småting, der er ca. 500 poster.
Hvordan gør jeg, det er 13 tal, og jeg ved at de 2 til 3 første tal er landekoder, så er der gruppenummer, og varens nummer og til sidst 1 tal som er kontrolnummer, hvordan finder jeg ud af dette kontrolnummer????????????.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-04 22:47
Godkendelse af svar
Fra : Jarlan

Dato : 04-06-04 18:34

Tak for svaret jakjoe. Jeg er begyndt at skrive stregkoder nu.
Jarlan

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-06-04 19:21

Uden stregkoder siger jeg også tak

mvh
jakjoe