/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Parabol
Fra : H2
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 01-06-04 22:45

Hej

Er der en side hvor man kan se hvilke kanaler der ligger på hvilke frekvenser på 1grad Vest og 5 grader Øst.

Henrik

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-06-04 22:51
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 22:54

Hvad hedder satelliten?

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 01-06-04 23:01

hej jeg har fundet den ene

http://www.sattv.dk/satellit/faq.aspx

http://hjem.get2net.dk/lerfeldt/1gradvest.htm

håber det kan hjælpe dig lidt på vej (er fundet på www.google.com )

mvh.wipo

Kommentar
Fra : H2

Dato : 01-06-04 23:11

Hej igen
Teil : Det er en god side men den eneste liste jeg kunde finde var fra 1998 og det er lige 6 år for gammel.

Wipo : Jeg tror også denne side er fra før kanalerne blev digitale.

Teed : 5greder Øst hedder sirius II og sirius III
1gred Vest hedder Intersat 707, Thor 2 og Thor 3
tror jeg.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-06-04 23:12
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 23:24

http://www.lyngsat.com/1west.html Her er de samme site som dk angav

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 01-06-04 23:56

hej igen
det hele lå lige for næsen af mig
I Se og Hør bagerst i tv programmet står alle frekvenser på alle programmer

mvh.wipo

Kommentar
Fra : dk

Dato : 02-06-04 20:28

Oki
vil du så være venlig og Acceptere een af kommentarene så dette
sprgs kan blive lukket....

Kommentar
Fra : H2

Dato : 02-06-04 22:35

Grunden til at jeg ikke har lukket er at der ikke har været nik oplysninger i de svar jeg har fået ellers tak.
Nu er det lykkes for mig.

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 03-06-04 22:07

hej
når det nu er lykkedes for dig synes jeg at du så skulle lukke det
tryk på accepter som svar så lukker du spørgsmålet
på forhånd tak
mvh.wipo

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 04-06-04 01:14

Hejsa

Generelt siger man at 1W er Thor (En samling af ca. 5 til 8 sateliter) og 5Ø er Sirius (også en samling af en 6 til 7 sateliter)
Du kan købe et blad der hedder sat nyt eller noget i den retning, din lokale Radio/TV forhandler har sikkert et eksemplar du kan kigge i, ellers ring 75 94 17 17 (Linnemann A/S), vi har bladet.
Bladet fortæller dig alt om sat TV og hvor hvad ligger, osv....

MVH
Søren S. Johnsen