/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ringetoner Igen Igen
Fra : olefahnoe
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 01-06-04 11:47

Hej

jeg er ved at blive gamle og jeg ved det godt

så jeg gider ikke høre min mobil ringe somom den var en genudsendelse af starwars.....!!!!!

jeg vil gerne om i kan hjælpe mig med et link til en alm. ringetone. Der bare siger "Ring Ring" ell.lig.
Eller et link til hvordan jeg selv laver en *.mid fil

Jeg er har selv kigget på alle de kendte ringetonesider og de har ikke nogen alm "ring ring"

Ole

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 01-06-04 12:05

Hejsa ole

jeg har en cd med 45000 Ringetoner vis det var noget du skal bare bruge et data kabel til at overføre til din mobil denne cd koster kun 30 kr.

Hilsen Byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 01-06-04 12:07

Hej Bixen

det kunne være noget hvis der er en tone der siger "ring ring" ell.lig.

Ellers har jeg dem nok har fundet ca 7000 fra nettet

ole

Accepteret svar
Fra : bixen

Modtaget 110 point
Dato : 01-06-04 12:48

hey
der er mange på cd der bare siger ring ring bare på hver sin måde

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 01-06-04 13:10

Hej!
www.mobital.dk kan du hente "ring-ring"-toner og mange andre. Du kan også selv lave en.

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 02-06-04 22:31

Tak for svaret bixen.

din side virkede ikke da jeg skulle prøve den

men jeg prøver nok en anden gang

ole