/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
PDA Navigation - den bedste
Fra : heseda
Vist : 487 gange
125 point
Dato : 31-05-04 21:25

Der findes flere forskellige mærker til navigation - Tomtom3 - X-road - Route66 osv. Hvilken af overnævnte er bedst, og har man først købt et- kan man så evt. skifte til et andet? Jeg kunne godt tænke mig at have installeret et navigationesprogram på min bærbar - planlægge en rute - og herefter ligge det over på min PDA! Hvad vil du anbefale

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-05-04 21:28

4 af mine koleger bruger TOMTOM og er glade for programmet.
Jeg har set det i funktion og det ser godt ud.
Emesen.

Kommentar
Fra : TMF

Dato : 31-05-04 22:01

Jeg har X-road på arbejdet - det er ok.
TOMTOM er nok det bedste bud.

TMF

Kommentar
Fra : TMF

Dato : 31-05-04 22:01

Jeg har X-road på arbejdet - det er ok.
TOMTOM er nok det bedste bud.

TMF

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 31-05-04 22:04

emersen og TMF: hvorfor mener I at TOMTOM er bedst?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-05-04 22:07

Jeg mener ikke TOMTOM er bedst.
Men mine koleger er glade for programmet.
Jeg har aldrig set andre programmer.
Emesen.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 31-05-04 22:19

emesen: ok!

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 31-05-04 22:28
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-05-04 22:38

Så er det jo klart nok.
skal det være nemt og billigt - x-road
lidt sværere, mere omfattende og dyrere - TT3
Emesen.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 15-06-04 11:24

Jeg vil helt klart anbefale TOMTOM ikke fordi det måske er bedre end de andre produkter i sig selv, da jeg mener at stort set alle produkter er virkelig gode, men den store fordel ved Tomtom er at der er en dansk brugergruppe hvor man hurtigt og nemt kan få både hjælp og gode råd, samt downloade f.eks. poi omkring stort set alle interesseområder.

mvh
Henning