/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Manual eller kursus i at bruge SWiSHmax?
Fra : ticka
Vist : 738 gange
250 point
Dato : 30-05-04 16:50

Jeg skal lære at arbejde med Flash i programmet SWiSHmax. Nogle forslag til internetsteder med gode selvstudier/kurser om programmet?

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 30-05-04 16:55
Kommentar
Fra : ticka

Dato : 31-05-04 11:42

Hej Sonja!
Den kender jeg godt, bygger på at man kigger på de eksempelfiler der følger med programmet. Kan bruges, hvis ikke jeg finder noget på dansk......

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 250 point
Dato : 28-07-04 20:10

Med al respekt for SWiSHmax som er KANON, så tror jeg du vil få MEGET mere ud af FLASH på sigt hvis du lærer at "programere"/designe i både actionscript og den grafiske del af FLASH!!!
Hvis du ikke allerede er tilmeldt så prøv evt. at melde dig (gratis) ind i det danske forum med Macromedia (herunder FLASH) som omdrejningspunkt.
http://www.dkmmug.dk/

De bedste ønsker og hilsner.
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : ticka

Dato : 15-08-04 23:33

Tak for svaret pallenoc.