/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adressekartotek forsvundet???
Fra : M_artin
Vist : 1710 gange
50 point
Dato : 30-05-04 15:22

Mit adressekartotek er forsvundet. Jeg bruger Outlook 2000. Adressekartoteket vises som tomt, når jeg vil vælge modtager i en ny e-mail-meddelelse. Men hvis jeg skriver fx starten af e-mail-adressen eller kontaktpersonens navn, så kommer 'autofuldførelse' med hele e-mail-adressen samt kontaktpersonens navn. Så jeg forstår ikke, hvordan adressekartoteket kan være tomt, når nu autofuldførelsen stadig virker.

Hvordan løser jeg problemet??? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-04 15:30

Ligger det under tilbehør ?

Kommentar
Fra : M_artin

Dato : 30-05-04 15:33

Tilbehør?

Når jeg vælger 'Funktioner' -> 'Adressekartotek' i Outlook, vises der bare en blank side; ingen kontaktpersoner i adressekartoteket. Men autofuldførelsen virker jo stadig. Hvor opbevares disse autofuldførelses-data?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-04 15:35

Du har et adressekartotek under - alle programmer - tilbehør.
Det kartotek kan knyttes sammen med adressekartoteket i Outlook.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-04 15:36

Muligt at det gemmer sig i kartoteket under tilbehør.

Kommentar
Fra : M_artin

Dato : 30-05-04 15:36

Det er også tomt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 15:41

Prøv at importer adressekartotek fra Outlook Express?

Kommentar
Fra : M_artin

Dato : 30-05-04 15:44

Hvis jeg, i en ny e-mail-meddelelse, autofuldfører en e-mailadresse samt kontakpersonenes navn, og højre-klikker, vælger 'Egenskaber' og så gemmer kontaktpersonen kommer den ikke frem i adressekartoteket. Kan det være, at de bliver gemt et andet sted? Hvis så, hvor?

Accepteret svar
Fra : Hondaen

Modtaget 60 point
Dato : 30-05-04 16:38

Jeg har haft samme problem, efter at have skiftet til en ny computer - men mine adresser lå faktisk i adressekartoteket, prøv at trykke på "A", så kan du se dem (håber jeg!)

Kommentar
Fra : M_artin

Dato : 30-05-04 16:46

Virkede desværre ikke. Øv...

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 30-05-04 16:54

M_artin,
det er jeg ked af, det lød ellers, som om vi havde samme problem - kan det være fordi du ikke har nogen stående under "A"? Så vidt jeg husker var jeg, før jeg overhovedet kunne se kontaktpersonerne, også nødt til at gå ind og ændre noget i opsætningen på kontaktpersoner-mappen. Du kan evt. prøve at gå ind og søge på eksperten.dk, der er lidt flere it-relaterede spørgsmål.
Held og lykke,
Hondaen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:00

Nu er der jo osse flere adressekartotek foldere i addressekartotek, er der ikke et rullefelt derinde?

Kommentar
Fra : M_artin

Dato : 30-05-04 17:14

Jeg har fundet alle mine kontakter! Hurra!
På en eller anden måde har jeg, eller computeren, slettet alle mine kontaktpersoner, så de allesammen lå i mappen 'Slettede poster'.

Undskyld ulejligheden! Tak for alle forslag.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 19:55

Goodie! Så vær venlig alligevel at lukke spørgsmålet ved at acceptere det svar du synes der lå tættest på!

Godkendelse af svar
Fra : M_artin

Dato : 30-05-04 20:01

Tak for svaret Hondaen.