/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
IMapp
Fra : rio
Vist : 279 gange
200 point
Dato : 30-05-04 00:56

Hej alle sammen.

Jeg bruger Incredimail, men er løbet ind i alvorligt problem.
Jeg kan ikke starte programmet op mere. Hver gang jeg prøver, kommer der en fejl.
Den gode gamle kendte ......
Imapp
Programmet har udført en ulovlig handling osv.

Hvad gør jeg .........
Nogen der kan hjælpe.

Hilsen René

Kommentar
Fra : rio

Dato : 30-05-04 01:11

OK

Jeg ved godt det er sent og folk nok er gået i seng.

Jeg kigger ind igen i morgen og håber, der er nogen der kan hjælpe med at løse mit problem.

Til jer der stadig er oppe ....... sov godt, når den tid kommer.

Mvh
René

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-05-04 12:33

Jeg har altid haft problem med Incredimail, og selvom der er mange der bruger det, så går min puter ned med det program.
Du skal bare geninstallere det, eller simpelthen fjerne det i kontrolpanelet tilføj/fjern.
VH Palle Hansen
NB: Programmet har udført en ulovlig handling. Det er en generel fejlmeddelse der ikke siger noget om fejlen.

Kommentar
Fra : rio

Dato : 30-05-04 15:30

Hej Palle

Det var også det første jeg gjorde, men det har ikke løst problemet. Så jeg tænker på, om der måske er en virus i omløb. Min viruschecker har dog ikke fundet nogen, heller ikke når jeg kører en onlinescan.

Som sagt har jeg afinstalleret programmet og geninstakkeret det, men problemet er stadig det samme. Hver gang jeg prøver at starte det kommer fejlen.

Mvh
René

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-05-04 20:42

Jeg skriver lige hvad andre har gjort med samme problem:
Den er måske sat den op til ikke at vise billeder. Hvis det er tilfældet er der en gul bjælke ovenover mailen - hvis du trykker der viser den billeder.

Hvis du ikke kan se den gule bjælke... og vil vide hvordan man slår html til og fra.

Jo under options - security kan du stille den til at blokere for externe billeder.
Den gule bjælke kommer kun hvis det foregående er gjort og der kommer mails med externe billeder.
Den er i toppen af mailen når du læser den.
Citat slut
Hvad med at lade være at bruge programmet?
Men ellers er der i kontrolpanelet mulighed for i administration/logbog at spore sig ind på fejlen, hvis du bruger XP.

Ellers kan du få hjælp her:
http://dk.groups.yahoo.com/group/animahome/
Men måske er der lavet knas, EFTER en virus, og så må du bede Arlet tjekke en hijack
http://www.arlet.dk
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rio

Dato : 31-05-04 12:14

Hej Palle.

Det kan måske være en virus, der er skyld i problemerne.
Nu spørger jeg måske dumt ...... men hvem er Arlet???? og hvordan får jeg fat i ham ??

Mvh
René Olsen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-05-04 13:54

Jeg tvivler på du har virus! men ellers:
Først skal du jo hente alle vigtige/nødvendige opdateringer i Windows opdate, i start/alle programmer/Windows Opdate.
Så kan du gå til: http://www.arlet.dk/ og trykke til venstre på "En virus". Her er linket til Panda og housecall.
Prøv så at gå til Panda (Det er muligt du skal give dem en virksom E-mail adr. det kan du roligt gøre, det er også muligt at du skal sige ja til at "køre/installere" et lille program, det kan du roligt gøre, inde ved dem.
Så kan du lave en online scanning, der tjekker din comp. , det kan godt tage en 1/2-1 time, hvor du skal være online.
Men om du gider det, ved jeg ikke da du jo har onlinetjekket en gang.
Men ellers til venstre trykkes på:
Spybot/HijackThis her følger du bare anvisningen. Til sidst sendes den rensede kopi/log af din opsætning ind til feks. Kandu som et spørgsmål, med overskriften TIL ARLET HIJACKTHIS. Så gennemser han om der er noget snavs, som spybot ikke fik fjernet.(Du må selv vælge hvor mange point du giver: 20-200, han skal nok gennemse loggen)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rio

Dato : 31-05-04 14:58

Hej Palle.

Først tak for hjælpen, indtil nu.
Må jo nok erkende, at man ikke kan løse alle problemer selv, til trods for, at man har arbejdet indenfor brancen gennem mange år. Men som sagt ingen ved alt. Jeg arbejder lidt videre og vender så tilbage til dig.

Mvh

René

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-05-04 21:07

Da jeg i sin tid installerede det, og det lavede rav i det for mig, havde jeg ikke så megen tålmodighed som dig, og afinstallerede det omgående, da jeg sagde til mig selv at jeg godt kunne leve uden.
Men ellers gennemtrav deres egen supportside, måske send dem en e-mail:
http://www.incredimail.com/english/help_center/faq.html
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 18-07-04 23:19

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rio

Dato : 19-07-04 00:13

Hej Palle !!

Det har du ret i.
Jeg havde helt glemt det igen, for jeg har skrottet programmet, men da du er den eneste der har svaret, då får du de point.

VH René

Godkendelse af svar
Fra : rio

Dato : 19-07-04 00:15

Tak for svaret pallebhansen.

Fik aldrig programmet til at køre, men sådan er det jo.
Hilsen Rene
http://www.tervueren-power.dk