/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3 -hvordan gør man?
Fra : dytfis
Vist : 178 gange
20 point
Dato : 29-05-04 14:52

Jeg har desværre mistet brugsanvisningen til min MP3 afspiller (mm-ex300) Og da jeg altid har fået en ven til at downloade for mig er jeg ret lost nu.. Så derfor spørger jeg om der er nogle der har en idiot sikker vejedning til hvordan man downloader musik?

Pleace pleace hjælp mig... Jeg har lyttet til det samme musik i 3 år nu...

Tak fra Dyt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-05-04 15:39

mener du overføre mp3 filer til din mp3 afspiller?

Kommentar
Fra : dytfis

Dato : 29-05-04 17:43

Ja jeg mener overføre mp3 filer til din mp3 afspiller... Jeg har heller ingen installationsdisk... Kan man købe eller downloade sådan noget fra nettet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-05-04 17:48

Du kan jo prøve at kigge her!
http://www.jp.aiwa.com/mm/ex300/

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 30-05-04 09:12

Bare Sæt USB Stikket I Din Pc Og Gå Ind I "Windows Media Player" Og Vælg "Kopir Til Cd Eller Enhed" Også Vælg F:
Så Skulle Den Være Der.! :)

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 30-05-04 09:12

Bare Sæt USB Stikket I Din Pc Og Gå Ind I "Windows Media Player" Og Vælg "Kopir Til Cd Eller Enhed" Også Vælg F:
Så Skulle Den Være Der.! :)

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 30-05-04 12:56

Når du har puttet mp3-afspilleren i USB-stikket, kan du klikke på de filer du vil lægge over (hold ctrl nede for at vælge flere), højreklik og vælg "send til" -> usb-enhed.

På de fleste afspillere skal filerne ligge i rod-biblioteket, dvs. du kan ikke have dem liggende i mapper, men de skal ligge på "første niveau".

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 00:43

Kom du videre?