/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Bun & Thigh Max - Nogen kendskab???
Fra : Signepigen81
Vist : 649 gange
20 point
Dato : 28-05-04 22:45

Hejsa,

Er her nogen, som har købt eller prøvet Bun & Thigh Max som der i øjeblikket reklameres for på TV-Shop???
ER det gode resultater den giver og fungerer den optimalt?
Er her nogen som kan komme med resultater og bedømmelser?

www.tvshop.com

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-05-04 11:43

Det eneste jeg kan sige til den er at det er ligesom alle de andre ting man kan købe ved TV-shop. De virker kun begrænset og er noget værre L... Det bedste er at bruge et rigtigt motionscenter.
Jeg stoler personligt ikke på noget som helst fra TV-shop. Det er kun en pengemaskine......

Mordex.

Accepteret svar
Fra : michaelebeltoft

Modtaget 20 point
Dato : 08-06-04 22:08

Hej Signe

Jeg er kørt træt i at vejlede folk om fitness over nettet da det ofte forudsætter at man skal argumentere grundigt for sine påstande således at en anden ikke umiddelbart kan proklamere at han er bedrevidende og i øvrigt mener noget andet. Så du får kun konklusionen....

Undlad at købe noget som helst fra TV-shop, da der ikke findes nogen lette hurtige løsninger som jo er det argument de sælger alle deres fitness produkter på. Hvis du ønsker en dialog omkring emnet er det fint, du kan evt. skrive til mig på michaelrdaf snabel-a hotmail.com. Jeg har skrevet snabel a for at slippe for mail robotterne, du skal selvfølgelig anvende en normal adresse syntax

Michael

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 25-07-04 14:09

Tak for svaret michaelebeltoft.

Jeg e rlige ved at rydde op og lukke mine gamle spørgsmål og så faldt jeg over dette spørgsmål, som jeg havde glemt at lukke...