/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hp LaserJet 1000/problem
Fra : swarn
Vist : 434 gange
300 point
Dato : 28-05-04 12:15

Meget ofte når jeg starter min PC. Så kommer der i proceslinje et ikon med min printer der siger, at der er et dokument, der venter for Hans, og så kan den ikke udskrive igen før jeg har geninstalleret fra min CD.skive.
Hvis så jeg går ind i det dokument>egenskaber så står der at det er en:
Firmware Downlod
IMF- IMFPrint-Oprindelig navn IMFPrint.dll-Filversion 5,54,330,0

Hvad gør denne fil, og hvad gør jeg for at blive dette problem kvit
Printer er en Hp LaserJet 1000
Min maskine kører WIN XP Pro

Håber der er en der kan hjælpe mig, for jeg er snart træt af at geninstaller min printer så tit.

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-04 14:04

Kan du ikke bare slette dokumentet i printkøen! Dobbeltklik på printermanageren og tryk på annuler udskrivning?

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 28-05-04 14:25

Hvad hvis du afinstallere printeren helt, og der efter installere den igen?

Moltov

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 28-05-04 14:27

Til tedd
Jeg kan godt slætte det fra printkøen og så er det væk,men så virker den ikke,og skal reinstallers igen,
også hvis jeg prøver at printe noget andet så sætter det sig i kø
jeg syntes snart at jeg har prøvet alt tror jeg og er godt træt af den
(Nu skal den snart passe på for jeg sidder tæt ved et vindue )

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 28-05-04 14:31

Til moltov
Det har jeg også prøvet,så går der et par dage,så sker der det samme,så det bliver mig der er hver gang.

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : dk

Dato : 28-05-04 14:53
Kommentar
Fra : swarn

Dato : 01-06-04 23:09

Nu har den gjort det igen i dag, da jeg starter min PC.Som jeg beskrev i min tråd fra 28-05-2004 "Hp LaserJet 1000/problem",så ringer jeg til HP support og fik besked på at det ikke var min printer der var noget galt med,han mente at det var noget der lå på min PC som ville udskrives,og det sagde jeg så at det ville den ikke for den virker ikke,så siger han om jeg så ikke bare kan slætte det dokument der lå i, og så forsætte men det skete der ikke noget ved,-:( så han kan ikke hjælpe mig,så her til aften måtte jeg genstarte min maskine af en anden grund,så kom det samme ikon og et gult vindue hvor der stod tror jeg nok noget i retning med et "lokalt bagkombatibelt dokument"
hvad er det for en fisk,hvis jeg trykker på det ikon som ligger på
proceslinjen så er det det samme dokument som før "Firmware Downlod"
En anden ting jeg har tænkt -:) på kan jeg ikke afinstallerer min printer og fjerne alt hvad der har med den at gører også i "regedit" og så komme mit problem kvit???? for så at installerer igen

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-06-04 08:47

Hejsa
har du fået løst dit problem ?
vil du så være venlig og acceptere een af kommentarene så denne tråd kan blive afsluttet.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:26

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 10:18

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

>>tedd
beklager jeg bomber din mailbox, men jeg er ved at rydde op i mange hundred kandu mail

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-05 23:59

Ja det kan jeg se *L*