/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Skovsex
Fra : dirtyme
Vist : 6552 gange
20 point
Dato : 28-05-04 10:38

Er der nogen der ved hvad hjemmesiden skovtrolde.dk er blevet til? Om der er kommet en ny med samme indhold.
De havde gode indlæg om hvor man kan dyrke sex, på rastepladser, skove og strande.

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 28-05-04 10:52

På rastepladsen ved Middelfart omkring den nye Lillebæltsbro, har jeg hørt der foregår lidt af hvert!!!

Kommentar
Fra : henrik__andersen

Dato : 28-05-04 11:46

Lyder interessant, men siden virker ikke...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 11:49

nej Henrik det var jo netop det spørgsmålet gik ud på *LOL*..såen da!!!

MVH Sus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-05-04 16:19

Lige hvad der blev af skovtrolde ved jeg ikke, men du kan måske få fornøjelse af at kikke ind på følgende:
http://www.swingers.dk/modules.php?op=modload&name=XForum&file=forumdisplay&fid=4
........god fornøjelse

Benny

Kommentar
Fra : g.lykke

Dato : 28-05-04 17:57

har heller ikke kundet finde skovtrolde.dk............
ang. rastepladsen ved motorvejen ved Middelfart : benyttes fortrinsvis af bøsser
(bare til orientering)
BT har haft/har en side (under erotik) hvor der var angivet steder med sex i det fri

g.lykke

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 28-05-04 19:19

Ja ved det, ved ikke hvad han er til

Kommentar
Fra : dirtyme

Dato : 29-05-04 13:40

Han er til damer

Kommentar
Fra : Gardino

Dato : 29-05-04 18:02
Kommentar
Fra : dirtyme

Dato : 31-05-04 17:35

Hej Gardino

Kan du ikke lige specificere din adresse?

Kommentar
Fra : Gardino

Dato : 09-06-04 23:53
Kommentar
Fra : g.lykke

Dato : 11-07-04 12:56

hej Gardino

skulle denne side være den rigtige ?
kan ikke vises på min pc
HVORDAN så ???????????????