/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Søger Finasering
Fra : BOAYKE
Vist : 477 gange
140 point
Dato : 27-05-04 22:26

Jeg mangler risiko - låne kapital over 3 år.
Behovet er 2 Millioner der forrentes med 30% fra første år til sidste År.
Efter de 3 år tilbage betales lånet. der gives medejer andel på 10% så længe
virksomheden køre 5 til 6 år.
Der investeres i et sorterings værk og transport bånd pumper slanger værktøj
gravemaskine Elværk M.M.
Der graves og vaskes Guld sand ved Ankobra River Ghana.
Er der nogen der kan give mig forslag til hvor jeg finder villig kapital.
Har prøvet de hvide engle de sagde det var for langt væk og at man skulle finde
en lokal investorer.
Hilsen Boayke

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-05-04 22:34

Du kan evt. indrykke annoncer i relevante medier, som f.eks Børsen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-05-04 22:34

Du kan evt. indrykke annoncer i relevante medier, som f.eks Børsen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-04 22:36

Ja du kan da forsøge de der Nigeria fupmails, som dit spørgsmål osse dufter kraftigt af

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-05-04 22:37

Jeg kunne da godt tænke mig at se et prospekt

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 28-05-04 07:35

Send mig dit konto-nummer til din bank på: highrisk@rotflmao.com - så overfører jeg 3 mio. DKR med det samme. Jeg synes dit projekt lyder rigtig godt. Jeg stoler på dig, så du kan bare sende mig papirerne efterfølgende.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-05-04 08:06

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-05-04 10:53
Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-05-04 11:41

BOYAKE

hvar er Finasering, du har vel en eller anden uddannelse siden du vil gå ind i sådanne et projekt.

per

Kommentar
Fra : BOAYKE

Dato : 29-05-04 18:23

Hej tedd
det er ikke et Nigeria fupmails du taler uden forstan.
mvh boayke.

Jeg har en almindelig uddannlse men jeg har været hos en Svensker der har drevet guld vaskning
i Ghana i det område og set hans 3 Kg han lavde om dagen .
Så det er sandt der store penge på spil ellers kunne man ikke give 30% i rante på et lån
Prospekt kan efter sendes ved seiøs henvendelse på kfn@mail.dk
mvh boayke

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-05-04 19:46

BOAYKE

3 kilo om dagen sig mig er du på kath eller andet.

per

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 140 point
Dato : 29-05-04 22:48

Der er meget Guld i Ghana,,, Ikke for ingenting det hed Guldkysten før i tiden.
I verdensproduktionen er Ghana nummer 2 efter Sydafrika.

Et ordentligt prospekt, burde give en eller anden Bank blod på tanden !!

Kommentar
Fra : BOAYKE

Dato : 29-05-04 23:16

hej per du sku måske tage og rejse en tur til Ghana
så ville du se den virklig verden og ikke den du lever i .

mvh boayke

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-05-04 09:54

Af en eller anden mærkelig grund, og kald mig bare fordomsfuld, så tror jeg ikke der er mange der vil låne 3 mil. til en person der dels ikke kan stave, og dels "angriber" folk der siger ham imod fra starten

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-05-04 09:55

Og hvorfor gør du ikke som du har rådet en anden bruger til??
http://www.kandu.dk/dk/spg/37542

Kommentar
Fra : BOAYKE

Dato : 30-05-04 12:32

Alle kan jo ikke være lige så døgtige til at stave som dig men det lyder som om du
er en værre kal. Det var ikke 3 millioner så du løber med en vind du er vist ikke troværdig.

Har prøvet men de sage find en privat invstore
mvh
boayke

Kommentar
Fra : BOAYKE

Dato : 30-05-04 12:35

Hej jens T tak for et godt svar.
mvh boayke

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-05-04 12:40

inde du domer dag mer suntes jag at du skule luk spårgsmolet.

pmed vemlig hil
per

Kommentar
Fra : BOAYKE

Dato : 30-05-04 16:37

Hej per jeg syntes at der kommet mange gode svar.
Men der også kemmet meget ... fra nogen kloge folk.
Per jeg hved ikke hvorfor jeg skulle lukke jeg har ikke dommet mig mere
en det du skriver det lyder mrget intiligent

mvh b.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-05-04 17:16

BOAYKE

de svar der er kommer matcher spørgsmålet, men hvis du mener at der er kommet mange gode svar så fortæl mig hvilket svar du specielt tænker på, ?? som du klassificere som gode, min lille ven.

per

Godkendelse af svar
Fra : BOAYKE

Dato : 17-06-04 00:19

Tak for svaret JensT.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 17-06-04 00:42

For hvad der er værd...
Nogle af de rigeste jeg kender, er entrepreneurs, som ikke gerne læser og helst overhovedet ikke staver, men de var bare gode til at se en god forretning, og havde leadership til at få en ide gjort til en kørende forretning.
De, der har lyttet til dem, hjulpet med de legale finurligheder og uden at snyde dem, bliver som regel livslange partnere i sådanne interessante projekter.