/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Et par iTunes spørgsmål...
Fra : theking20000
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 27-05-04 18:49

1.) kan man tilføje radiostationer i kilden "radio", der streamer i "quicktime format" ? hvis ja, hvordan?

2.) Ved afspilning i f.eks. library, kan man der få aktuelle sang til vise "selected song", hvorved billede f.eks. cover altid vises ved det aktuelle afspillede nummer? Findes evt. andre muligheder for at vise "selected song" UDEN at aktivere Visualizer??

Kommentar
Fra : 25

Dato : 27-05-04 22:15

1.Du kan gå ind i menu avanceret åben stream at iindtaste URL for radiostationen og klik ok.

2. Artwork og visualizer har da ikke noget med hinanden at gøre - kan du ikke præcisere hvad du egentlig ønsker?

Accepteret svar
Fra : torbentoft

Modtaget 100 point
Dato : 22-08-04 22:03

Man kan ikke tilføje radioer til Radiodelen i Itunes.

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 20-08-05 22:33

Tak for svaret torbentoft.