/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Mgl. printplade til ST3160023A
Fra : Zmyley
Vist : 315 gange
200 point
Dato : 27-05-04 14:35

Hvordan får man fat i en printplade til en harddisk? Jeg har prøvet nogle forhandlere, men de siger jeg skal henvende mig til Seagate. Der må da findes en nemmere måde, eller hva'. Den er jo nem at skifte ud, og kan spare folk for tusindvis af kroner til de firmaer, der "redder" data, hvis det ikke er selve disken den er gal med, selvfølgelig. Den ovenstående disk er en Seagate Barracuda 7200.7 Plus, 160 Gb, 8 Mb Cache.

Alt hvad jeg har er på den disk. Som backup. Klart.

Mit liv vil være være at leve igen, hvis du kan hjælpe mig....

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 27-05-04 18:48

Man kigger på dba.dk - muligvis kan man finde en med en anden defekt end printpladen.
Hvordan ved du at det er printet den er gal med?
Andreas

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 28-05-04 02:13

Zmyley,
Køb en ny disk, de er stadig i handelen, flyt boardet over og kopier dine data til systemdisken eller en anden "låne" disk, flyt boardet tilbage til den nye disk, og kopier dine data til den nye disk. Skrot den gamle - eller brug den af og til til en ekstra backup ved at flytte boardet over,

Kommentar
Fra : Zmyley

Dato : 03-06-04 11:39

Jeg fandt en printplade. Desværre havde HD'en taget mere skade end jeg troede så bye bye data, suk.