/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Hotel i Costa Brava - Hvordan?
Fra : Luna0000
Vist : 349 gange
7 point
Dato : 27-05-04 13:52

Min storebror vil gerne købe et hotel/motel i Spanien ved Costa Brava kysten.
Hvis der er nogle her der ligger inde med info om hvordan det kan lade sig gøre, eller
nogle links til hjemmesider så høre jeg gerne fra jer.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-05-04 17:57

Søg f.eks. på www.google.dk med ordene >> +ejendomshandel +spanien << som kom med 2870 resultater

http://www.google.dk/search?q=%2Bejendomshandel+%2Bspanien&ie=UTF-8&hl=da&meta=

Severino

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 24-11-04 20:32

Luna0000

er din bror flyttet til spanien, jeg søger nemlig kontakt med
personer som bor i spanien.
send svar teamseberg@yahoo.dk
mvh
jan