/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-Strike 1.5 Spraylogo?
Fra : Tha_Newton
Vist : 261 gange
50 point
Dato : 26-05-04 14:55

Hey

Nogen der kender en hjemmeside hvor jeg kan blive hjulpet med at lave et CS 1.6 Logo???? (jeg har Decal Converter) er det godt nok??

Hilsen Tha_Newton

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 26-05-04 16:10

Jamen jeg kender da en hjemmeside der kan hjælpe dig....MIN SIDE http://home20.inet.tele.dk/dbl/cs/spray.htm
Hvis du følger den, så er det ingen sag at lave dit egen spray.

CS Fader vor - http://home20.inet.tele.dk/dbl/cs/counterens_fader_vor.htm
CS 1.6 Spray - http://home20.inet.tele.dk/dbl/cs/spray.htm
CS 1.6 Buyscript - http://home20.inet.tele.dk/dbl/cs/Buyscript.htm

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 26-05-04 21:14

Virker ikke :(

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 26-05-04 21:34

Når jeg går ind i Steam så under options så er der et logo der hedder tempdecal MEN! når jeg trykker på den går min com i lag? (Og jeg har en temlig com)

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 27-05-04 04:04

Du skal heller ikke gå ind under options i steam, du skal slet ikke starte steam. Men lave et billede selv i et billedeprogram (f. eks. størrelse 128x64). Derefter gemmer du det ude på skrivebordet som navn.bmp. Så åbner du Decal Converter og gør som der står på min hjemmeside. Så får du en fil der hedder pldecal.wad bagefter laver du en kopi af den. Den kommer så til at hedde (kopi af pldecal.wad) den omdøber du så til (templdecal.wad) Så højreklikker du på dem og vælger klip og så åbner du stifinder og går ind i C:/Steam/Steamapps/din@email.dk/counter-strike/cstrike og sætter dem ind.

Mvh.
dbl

PS! det virker...jeg bruger det selv

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-04 16:28

1: Lav eller find et billede du vil bruge i størrelse 128x64 pixel (64x128). Husk at absolut blå (0,0,255) er gennemsigtig.

2: Gem dette billede ude på skrivebordet som en .bmp fil (navn.bmp)

3: Åben så DecalConverter.

4: Der åbner du så dit billede, som du har gemt på skrivebordet, navn.bmp.

5: Husk at indstille Decal Format til 128x64 eller 64x128.

6: Tryk så på [Decal], og derefter på [Make Decal].

7: Tryk så på [Add…] for at vælge hvor den skal gemme den nye fil. (Skrivebordet er altid et godt sted)

8: Så har du fået en fil der hedder pldecal.wad, den højreklikker du på og vælger [Kopier]. Så højreklikker du et tomt sted på skrivebordet og vælger [Sæt ind].

9: Så har du fået en fil mere, men navnet (kopi af pldecal.wad) den højreklikker du så på og vælger [Omdøb], og omdøber den til tempdecal.wad.

10: Højreklik så på den nye fil tempdecal.wad og vælg [Egenskaber] og sætter et flueben udfor Skrivebeskyttet og klikker ok.

11: Så marker du de to filer (pldecal.wad og tempdecal.wad) og højreklikker på dem, og vælger [Klip]

12: Så åbner du Stifinder/Denne computer og går ind i mappen C:/Steam/Steamapps/din@email.dk/counter-strike/cstrike der højreklikke du så et tomt sted og vælger [sæt ind]

Du vil IKKE kunne se dit nye Spray i Steam Options, men du skal heller ikke bruge Options til noget, for du er det bare om at spray løs.

Mvh.
dbl

Godkendelse af svar
Fra : Tha_Newton

Dato : 27-05-04 20:34

Tak for svaret dbl.

Kommentar
Fra : michaeel

Dato : 29-05-04 11:24

Hvor kan jeg få Adobe Photoshop eller PaintShop Pro ?

Kommentar
Fra : michaeel

Dato : 29-05-04 18:07

Og hvor skal jeg gemme autoscriptet ? :D