/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word til pdf.
Fra : fredag
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 26-05-04 08:09

Hej.
Hvordan laver jeg et worddokument om til pdf ???

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 26-05-04 08:12

pdf ?

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 26-05-04 08:12

Hej Fredag.

Jeg bruger et program, der hedder cutepdf writer. Det virker som en printer. kan hentes gratis på www.cutepdf.com

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 26-05-04 08:13

er det en forkortelse ? og hvilken office bruger du ?

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 26-05-04 08:22

Word 2000 og dokumentet skal laves om så jeg kan læse det i acrobat reader (pdf-format).

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-05-04 08:26

En mulighed jeg selv benytter er Open Office

Det er et opensource office program (GRATIS) som kan gemme ale dokumenter i pdf format

Det kan downloades på www.openoffice.dk

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 26-05-04 10:36

Hejsa
Der er jo "et hav" af dem. Selv benytter jeg http://www.pdf995.com/ her er ingen "tæppetisser" mærker, kun en reklame fra deres hjemmeside, hver gang man har lavet et dokument om. Den kan man jo så bare lukke, eller helt lukke af for.
PDF står for "Portable Document Format", og vil du læse mere omkring det, ja så kig ind forbi http://www.adobe.dk/products/acrobat/adobepdf.html
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 26-05-04 10:47

Tak for svaret CLAN. Fungere fint !

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-05-04 10:48

Velbekomme, og takker for points

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 26-05-04 11:45

Hej CLAN,

Jeg har ogsa ledt efter sådan program længe, det fungere meget fin!!

Hilsen Colin

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 26-05-04 12:46

Til fredag og alle andre !

CLAN har besvaret fredags spørgsmål, MEN cutepdf er helt reklamefri, der er ikke engang en eller anden dødsyg internet reklame som man mere eller mindre er tvunget til at downloade. Bevares, med adsl betyder det intet, men på en halv kobbertråd (modem) er det sgu irriterende. Begge programmer fungere ellers på samme måde.

Jeg har selv brugt pdf995, men er faktisk bedre tilfreds med cutepdf, da jeg synes at kvaliteten er lidt bedre (specielt ved grafik)

Fredag: Prøv at checke alle forslag inden du smider dine point ud. Ikke fordi jeg misunder CLAN sine point, men mere for dine egen skyld.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 26-05-04 12:46

Til fredag og alle andre !

CLAN har besvaret fredags spørgsmål, MEN cutepdf er helt reklamefri, der er ikke engang en eller anden dødsyg internet reklame som man mere eller mindre er tvunget til at downloade. Bevares, med adsl betyder det intet, men på en halv kobbertråd (modem) er det sgu irriterende. Begge programmer fungere ellers på samme måde.

Jeg har selv brugt pdf995, men er faktisk bedre tilfreds med cutepdf, da jeg synes at kvaliteten er lidt bedre (specielt ved grafik)

Fredag: Prøv at checke alle forslag inden du smider dine point ud. Ikke fordi jeg misunder CLAN sine point, men mere for dine egen skyld.

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 26-05-04 13:11

Tak for dit råd, det vil jeg skrive bag mit øre, men vil gerne også sige at jeg nu har prøvet begge progammer og er stadig mest begejstret for 995.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 26-05-04 14:54

Det er bare iorden. Vi kan jo heldigvis stadig have lov til at have hver vores smag.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 26-05-04 14:54

Det er bare iorden. Vi kan jo heldigvis stadig have lov til at have hver vores smag.