/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
THE SIMS 2
Fra : nytcam
Vist : 275 gange
33 point
Dato : 26-05-04 00:18

Hejsa
jeg ved godt at dette spørgsmål er blevet stillet før men hvornår kommer det i danmark..?
Jeg får 100 forskellige datoer hver gang jeg spørg nogen.
Nogen siger d.18/6 ,andre d.1/8,også d.23/9 osv.
Men hvad passer..`?
Nogen der kan sige med sikkerhed hvornår det kommer..?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 43 point
Dato : 26-05-04 00:29

De siger selv at det udgives 17 SEP, men det kan man aldrig regne med, det har jo ikke fra dem eller nogen af de andre store spiludviklere kommet til tiden, og her taler vi jo om USA, om det så kommer til Danmark samme dag, er meget tvivlsomt.
http://thesims2.ea.com/news.php
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-07-04 23:15

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-04 12:07

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Svedsen

Dato : 18-11-04 18:26

hvordan bygger man et hus??

mvn svedsen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-04 18:33

nytcam, er åbenbart død, og det er dette spørgsmål jo også, derfor skal du Svedsen, selv oprette et spørgsmål i: Computerspil Spørgsmål Ellers er der ikke mange der ser spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 18-11-04 19:40

jeg er ikk helt død :)
havde bare glemt alt om spørgsmålet..

Godkendelse af svar
Fra : nytcam

Dato : 18-11-04 19:40

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-04 19:47

Godt at se dig opstå igen, du har vel fået spillet, og er blevet husejer, med en pæn familie vil jeg tro.
VH Palle Hansen
PS: Nu kan du sikkert svare Svedsen, hvordan man bygger huse, når han får oprettet et spørgsmål.