/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
download af cd
Fra : mastergamer
Vist : 725 gange
200 point
Dato : 25-05-04 22:10

Hey :) jeg er helt vild med den nye cd "Det man hører er man selv" specielt Spejdersangen :D den er syg.
Er der nogen der kan sige mig en side der gør det muligt at downloade hele cden??? mvh Mastergamer :D

svar hurtigt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:19

Prøv på www.dr.dk
Sune

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 25-05-04 22:35

NEJ det er dem der har lavet den . . . de gider da ikke at forære den væk :(
jeg vil gerne ha at i tænker før i svarer ok ?=??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:41

Du kan da også se derngene fra angora og mere Gratis lovligt og tal så lige ordentligt hvis du forventer hjælp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-05-04 22:42

Citat
jeg vil gerne ha at i tænker før i svarer ok ?=??

Og du tænker før du spørger.

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 25-05-04 22:42

undskyld . . . . men jeg kan ikke downloade numrene fra fx. Angora

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 25-05-04 22:43

Hej Suno.
Ikke at du ikke har ret, men du bliver simpelthen nødt til at sætte nogen tegn i dine sætninger. (som punktum, komma, kolon) .. Det bliver meget nemmere at forstå det så!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-05-04 22:46

Citat
Du kan da også se derngene fra angora og mere Gratis lovligt og tal så lige ordentligt hvis du forventer hjælp

Lige til skolens dansktime.

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 25-05-04 22:56

:D så så ikke drille Sune han er sikkert flink ;D ;) ;-D :D

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 25-05-04 22:57

til Teil hvad mener du ????? er det det her ?=?? ??? ?=??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-05-04 22:57

ja undskyld sune.
det handler jo om downloading af noget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-05-04 23:00

Citat
de gider da ikke at forære den væk :(
jeg vil gerne ha at i tænker før i svarer ok ?=??

forventer du så at andre forærer den væk ?
bare det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:02

Jeg er da bedøvende ang.tegn og gerninger hvis i ikke kan forstå kan det jo doiskuteres hvem der skal have skolepengene tilbage og her har i så lidt at dele ud af ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,........................?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!::::::::::::::::::
Værsgo**************************'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
SunoWich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:03

Doiskuteres Hi hi fik i den

Suno

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 25-05-04 23:04

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 25-05-04 23:06

tegn kriig !"¤%#"¤?=#?"=(¤&

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 200 point
Dato : 26-05-04 06:22

Hvorfor,istedet for alt det spørgeri,downl du ikke et af pogrammerne overnet eller kazaalite

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-05-04 09:46

Hvad med simpelthen tage ud og købe den. Den koster vel ikke den store bondegård, og så er det faktisk helt legalt, (hvis man da husker at betale for den).

ellebye

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 01-06-04 20:41

er der ikke nogen der har spejdersangen på deres pc så kan i sende den til mig over msn eller på
super_jakke_2@hotmail.commvh Mastergamer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-06-04 23:20

Husk at lukke spørgsmålet!!!

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 25-06-04 13:00

hmm

det skal jeg nok

:@

Godkendelse af svar
Fra : mastergamer

Dato : 25-06-04 13:04

Tak for svaret olehermann. Selv om det var mindre godt

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 25-06-04 14:18

måske skal du tænke på at der, er mange mænd og kvinder her inde. som ikke kan lide folk der downloader.
men prøv at opsøge en hacker side om hjælp, når det handler om ulovlige ting.
for her inde, er der også folk der holder øje, med hvad du fortager dig.
du kan gå ind på astalavista.com
men tror jeg ikke at er en god idè, for den er fyldt med virus og baakdoor. du skal kun gå der ind, du har et godt anti virus program, og en god fireworld.
men tænk på at det er ulovligt, så der kan være nogen konsikvenser ved det.
du kan også downloade gluz osv...
du kan finde download programmer inden på www.download.dk og www.download.com .
mvh. Rudik