/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Psykologi kvote to
Fra : jullebassen
Vist : 486 gange
20 point
Dato : 25-05-04 00:22

Jeg skriver egentlig bare for at høre, om der er andre, der har søgt ind på psykologi gennem kvote to, og om hvad de i så fald har lavet for at kvalificere sig? Jeg har selv søgt ind og er virkelig spændt - det er jo ikke helt nemt at komme ind...

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 30 point
Dato : 25-05-04 01:56

Tror du ikke, du hellere skulle have skrevet spørgsmålet under "uddannelse"???
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : jullebassen

Dato : 26-05-04 11:26

Tak for svaret Jernladyen.
DEt er jo rigtigt, at spørgsmålet ikke skulle have stået under handicap - my mistake

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-05-04 00:02

Det var så lidt jullebassen. Det er jo ret menneskeligt at fejle - også her på kandu.
Hilsen Jette