/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Driver update
Fra : BarsKill
Vist : 503 gange
60 point
Dato : 24-05-04 22:29

Min "putter" har været nede og ligge - jeg har fået den op at køre, men kan ikke huske hvad den service jeg brugte til at checke for driver-updates hedder
Den har været anbefalet hér! Jeg har betalt for den!! Og den virker fint!!!
Nogen der kan give mig tilstrækkeligt mange bud til at jeg kan genfinde den???
KH Karsten

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-05-04 22:33

her er en af dem.
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=50174
login 0 driver
passw = all

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-05-04 22:39

...eller login : drivers
Password : all

...i emesen's link (det bruger jeg til at downloade drivere).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 24-05-04 22:54

Har d'herrer nogle erfaringer med drivere til Norton AntiVirus? Det ser ud som om det er NAV der laver rav i pc'eren.
(Min NAV er købt og betalt mm for at eliminere enhver tvivl )
KH Karsten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-05-04 00:50

drivere er noget man bruger til hardware! Men bortset fra det, hvad er så problemet med NAV?

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 25-05-04 01:09

Jeg har forstået at visse programmer (software) også installerer drivere...
Er jeg helt ude på tynd is??
KH Karsten
PS: Mit primære problem er at jeg efter genstart / nedlukning får at vide at mit system er gendannet efter en alvorlig fejl...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-05-04 01:11

drivere er software ja, men de bliver lavet til at få hardware til at fungere! Lidt forvirrende ved det godt !
Ok! Har du hele fejlmeldingen? Og Operativsystem?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 06:57

Jeg bruger ikke norton. Jeg bruger istedet en gang om dagen : Spybot S&d, Adaware, Spybotblaster og Sygate Personal Firewall (den er gratis og god) En gang om ugen bruger jeg så en onlinescanning hos : http://housecall.trendmicro.com ...og nogen gange tjekker jeg lige : https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 ...og/eller : http://dshield.org/warning_explanation.php. Så føler jeg mig rimelig. I mine øjne er Norton spild af gode CPU resourcer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 07:01

rimelig SIKKER ...skulle der have stået

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 25-05-04 14:01

Jeg er rimelig sikker på at Molokyle er rimelig - men er han også sikker??:-0
Jeg kan godt se at der er andre løsninger end Norton - men jeg er fra DOS-tiden, og er derfor nok Norton'oman...
Driverguide ser ret god ud, men det var ikke den jeg købte
Er dre virkelig ikke andre forslag????
KH Karsten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-05-04 14:04

Hvad siger fejlmeddelelsen helt nøjagtigt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 14:59

BarsKill -> Jeg har haft virus 2-3 gange siden 1982. Tænk på hvad jeg har 'sparet' af CPU tid i forhold til de 2-3 gange fem minutter det tog at fjerne skidtet igen

Det ville nu stadig være rart om du måske kunne omformulere dit spørgsmål, så det fremgik mere klart, hvad det er du spørger om

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 25-05-04 15:00

Det er vel ikke : http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp du tænker på ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : BarsKill

Dato : 16-09-04 07:55

Tak for svaret molokyle.
Det er FOR længe siden - men bedre sent end aldrig