/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Monza Lednings diagram
Fra : p.gude
Vist : 557 gange
20 point
Dato : 24-05-04 20:04

Lednings diagram til monza eller grand prix søges

Accepteret svar
Fra : Soenne

Modtaget 30 point
Dato : 24-05-04 20:19

Jeg har ét, men det er ikke helt originalt, jeg modificerede det lidt fordi den originale benytter den samme spole til forlys og baglys, det betyder at baglyset bliver kraftigere et øjeblik hver gang du skifter mellem høj og lav forlys, det ser ikke så fikst ud, desuden bliver forlyset heller ikke særligt kraftigt. Ydermere er det beregnet til et batteri til horn og bremselys, igen for at undgå lys der blinker.

Jeg har selv tegnet det, og det har været monteret på min Grand Prix og virker fint, men det kræver bla. en ekstra lille spole bag svinghjulet, der er plads over tændspolen.

Godkendelse af svar
Fra : p.gude

Dato : 24-05-04 20:29

Tak for svaret Soenne.
kan du maile mig et kopi, så vil min søn blive glad

p.gude@mail.dk

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 24-05-04 20:42

Se det giver mig et lille problem, tegningen er lavet for over 10 år siden og findes kun i papirudgave, så enten skal jeg sende diagrammet til dig, eller også kan jeg tegne det på PC, men det kræver lidt arbejde (hvis jeg skal tegne det), så kunne du måske give mig lidt flere point

Kommentar
Fra : p.gude

Dato : 24-05-04 21:03

Det er op til dig hvad der lættest

Kommentar
Fra : puch_drengen

Dato : 07-06-04 17:06

hallo kan jeg ikke også få det der lednings diagram så skal i nok få nogle piont