/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Billig overnatning i Århus
Fra : A.C.Rosmon
Vist : 1088 gange
200 point
Dato : 24-05-04 16:22

Da jeg skal til fernisering i Århus d. 27. maj, og til en konferense, der også foregår i Århus, men d. 28. maj, har jeg brug for et billigt overnatningssted inde i Århus. Helst så jeg kan klare mig med at gå rundt, eller højst bruge en bus.

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 24-05-04 16:41

hmmm du kan prøve at tjekke www.aarhus.dk og finde noget der :D held og lykke :D

Accepteret svar
Fra : emmofinn

Modtaget 210 point
Dato : 24-05-04 16:43

http://www.citysleep-in.dk/dansk/index.htm, dette er meget billigt og ligger i centrum.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-05-04 16:57
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-04 16:59

Jep city sleep-in Mere centralt kan det ikke blive!

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 24-05-04 17:41

Hej

Århus City sleep-in er centralt...ja. men klientellet er ikke altid det bedste ( jeg kender flere der ikke vik komme der mere)

Prøv www.hotelaca.dk i centrum
eller www.stay-in.dk i århus S. ( 200,-/nat )

god tur

Godkendelse af svar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 24-05-04 18:10

Tak for svaret emmofinn. Da jeg fikm klippet linket til www.citysleep-in.dk, var det fortræffeligt, og det er blevet en dejlig billig overnatningspris, det passer mig godt.

Kommentar
Fra : pii

Dato : 26-09-04 19:40

Der er også Get-in på Jens Baggesensvej 43
Det er ikke særlig centralt, men der er mere roligt, end på Sleep-in, hvor der godt kanm være en del "renden på trapper" og "smækken med døre", takket være mange unge mennesker på lejrskole.

http://www.get-in.dk

Kh Pii