/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
hvor kan jeg købe neodymium magnet
Fra : kasper006
Vist : 1695 gange
50 point
Dato : 24-05-04 12:25

hej

hvor kan jeg købe neodymium magneter?

på forhånd tak

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 24-05-04 12:37
Kommentar
Fra : kasper006

Dato : 24-05-04 12:45

er der nogle butikker helst i DK ellers nogle sider hvor man kan få dem sendt

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 25 point
Dato : 24-05-04 14:03

Denne side lader til at ville sende til udlandet. Beklager hvis de andre ikke ville.
Under info står der:

Citat
Customers outside the United States are responsible for all shipping and handling charges including but not limited to duties, import or export fees etc. Please check with your local agencies regarding rates. We will ship as per your instructions and will assist you in any way we can. If sufficient shipping is not included, your order will be returned.

http://www.allelectronics.com/cgi-bin/category.cgi?category=370

Du kan evt. også prøve her, men min erfaring siger, at de færreste vil sende uden for USA, men der er listet 161, så måske kan du være heldig

http://stores.ebay.com/K-J-Magnetics

Jeg kan desværre ikke finde nogen i Danmark.

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 16-01-06 13:54

Tak for svaret SonjaAS.