/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
henningborchert
Fra : helloo.dk
Vist : 713 gange
50 point
Dato : 23-05-04 23:50

en henningborchert lovede her på kandu at han ville sende et kabel rundt til folk som kunne låse en Ericsson telefon op. Han ville også fortælle hvilket vidunder af noget software man kunne benytte med et alm. datakabel da jeg så ville støtte den gratis service med at sende kabel rundt til folk her i kandu!

Hvor blev svaret af? Hvilket program skal benyttes? Eller var det blot en and???
Hilsen Dan (helloo.dk)

Accepteret svar
Fra : Naturterapi.dk

Modtaget 60 point
Dato : 23-05-04 23:53

Jeg vil lige benytte lejligheden til at sige tak for at jeg fik åbnet min splinter nye nokia 6100 ganske gratis hos jer på under 4 minutter....
Nice..............

Martin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-04 23:57

Det er sikkert sket uden for kandu http://www.kandu.dk/dk/tip/7953
jeg så da en bruger "betale" med point for at låne det omtalte kabel http://www.kandu.dk/dk/spg/40947
men spørgsmålet er lukket og jeg er ikke interesseret, derfor vil jeg ikke købe svaret.

mvh ans

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 24-05-04 07:17

Hejsa

Nej det var ingen and. Det viste sig tilsyneladende at der ikke var det store ønske om at få sendt kablet rundt, da kun en enkelt har reflekteret. Vedkommende har allerede haft lånt kablet, og tilbuddet står da stadig ved magt hvis der stadig skulle være nogen der er interesserede.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 24-05-04 07:21

Hej Dan

Jeg vil da også godt lige gentage mit svar til dig, da du lagde dig ind på en tråd med et spørgsmål om hvorvidt det var et almindeligt datakabel, og hvilket program:

"Nej det er ikke et almindeligt datakabel.

Kablet er købt hos www.fonefunshop.co.uk hvor jeg gav 30£ plus forsendelse for det. Software downloade jeg fra deres hjemmeside på denn adresse

http://www.fonefunshop.co.uk/downloads/Unlock_GOLD_v290.exe"

Så jeg forstår ikke rigtig din kommentar i dette spørgsmål om hvorvidt det var en and.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 24-05-04 11:05

Du svare jo på mit spørgsmål her...
>"Nej det er ikke et almindeligt datakabel.
Så det var en and.... du omtaler det som et kabel.. det er en dongel....
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 13:35

Er det vigtigste ikke at henningborchert har hjulpet en bruger med sit kabel/dongel gratis og andre er velkommen til at henvende sig til ham.
Jeg syntes det er flot henningborchert.

//bentjuul

Kommentar
Fra : johs

Dato : 24-05-04 14:45

Enig meget flot...

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 24-05-04 14:50

Hej Helloo.dk

Jeg beklager at måtte skuffe dig. Det er ikke en dongel, det er et kabel. Det er for så vidt ligegyldigt om det er det ene eller det andet, men nu har jeg arbejdet i computerverdenen i mere end 20 år, så jeg kan godt kende en dongle fra et kabel .

I øvrigt er jeg enig med bentjuul at det for så vidt er ligegyldigt, men det er sgu lidt en strid om Kejserens klæder.

mvh
Henning Borchert

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 24-05-04 18:14

Det kan da godt være at folk syntes det er trals, men jeg syntes nu at jeg vil vide hvad det er som bliver benyttet her! Du skriver det ikke er en dongel, men at det er et kabel. Kan du ikke vedlægge en link direkte til kablet da jeg ikke kan finde et kabel som ikke er et datakabel. Grunden til jeg gerne vil vide det er selvf. fordi jeg har stor intresse i det og vil gerne kunne hjælpe andre med gratis unlock ganske ligesom jeg gør til alle Nokiatelefoner! Mit tilbud var at sende et kabel rundt ligesom Henning. Men når nu han ikke ved havd det er. er det svært at hjælpe..
Min ide var jo at sætte nogle maskiner op rundt i de størrere byer som kan unlocke telefoner for folk. Ganske gratis. men så skal jeg jo også vide lidt om det ikke??
Til i andre som kun kommer med dumme kommentar. dette er et spørgsmål og kan du ikke besvare det så lad være med at svare på det!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 18:23

Jeg syntes fortsat at det er flot af henningborchert, og jeg skal iøvrigt nok selv bestemme hvilke spørgsmål jeg vil kommentere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 24-05-04 20:58

Nu er du jo ikke særlig klog! Men det kan man jo også se på det du skriver i andre sammenhæng! Mon ikke du bliver voksen engang! Det er klart at det er pænt af henning at ville hjælpe men hvad hjælper det når manden ikke ved hvad han laver??? Er du tryk ved at give din dyre telefon til flere 1000,- kr til en mand som ikke ved en skid om unlock?
Ikke her..... Måske bliver han nævnt senere i news ang. for dårlige unlocker hvor alle de/i fjolser som ikke aner en skid forlanger mange penge for noget arb. som i kun laver ½.
Magen til fjolser skal man lede længe efter!
Dan

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 21:21

Nydeligt sprogbrug.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : helloo.dk

Dato : 24-05-04 23:38

Tak for svaret Naturterapi.dk.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 24-05-04 23:39

Du var den eneste her som skrev noget fornuftigt!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Naturterapi.dk

Dato : 24-05-04 23:51

ih tak...mine første superpoint nogensinde Takker.