/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Mangler Koreansk speaker til en cd rom
Fra : scooter
Vist : 618 gange
350 point
Dato : 23-05-04 13:50

Hej.

Vi er ved at lave en cd rom på 4 sprog og der mangler vi en der kan og vil ligge
stemme til den. Så hvis du kender en eller hved hvem der gerne vil det så må i gerne kontakte
mig.

MVH. Scot.

Accepteret svar
Fra : mulvany

Modtaget 350 point
Dato : 21-12-04 01:46

Administrativ enhed: Forskerskole Øst i Sprogvidenskab
Adresse............: Njalsgade 120
Postdistrikt.......: 2300 København S
Telefon............: 353 28382
Telefax............: 353 28377

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 21-12-04 08:42

Tak for svaret mulvany.

Kommentar
Fra : bjerick

Dato : 28-06-05 11:55

Ser, at spørgsmålet er af ældre dato, men hvis det kunne have interesse, kunne min koreanske kone være interesseret i at påtage sig opgaven. Det kræver dog lidt mere uddybende information om opgaven.

Min kone har meget erfaring med kommunikation mellem koreanere og danskere.

Bjerick