/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
damp til rengøring
Fra : snusi
Vist : 7132 gange
150 point
Dato : 22-05-04 16:50

Hej

Sidder lige med kataloget fra Harald Nyborg, hvor de har en karcher damprenser, som de skriver kan rengøre næsten alt. Den koster 1498 kr.

Er der nogen der har erfaring med sådan en maskine?

Snusi

Accepteret svar
Fra : 25

Modtaget 160 point
Dato : 22-05-04 16:57

Vi har lånt en damprenser, men jeg ved de bruger sådan en på Hjælpemiddelcentralen, det er ikke alt der kan puttes til vask, vi har prøvet at rense en løber med en damprenser, den blev faktisk ren en af hundene havde været dårlig, men det er pist væk nu.

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 22-05-04 17:06

jeg har ikke de bedste erfaringer med dem....lånte en på et tidspunkt...til badeværelse rengøring...den er ikke meget værd...knofedt og gode rengørinsmidler er bedre

Kommentar
Fra : 25

Dato : 22-05-04 17:10

Jeg ville aldrig gøre rent på badeværelser med damprens, der er kun 1 måde netop som du skriver carlsen6.

Det kan efter min mening ikke betale sig at investere i damprenser til rengøring.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 22-05-04 17:12

Hej igen

Jeg tænker nu mest på at rense tæpper med maskinen, har nemlig 2 hunde

Snusi

Kommentar
Fra : 25

Dato : 22-05-04 17:21

OK, jeg kan kun sige at hos os virkede den efter hensigten.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 22-05-04 17:25

på Hjælpemiddelcentralen bruges den til:

puder
kørestole
tæpper
alle mulige tekstiler
fjerning af møg fra metalkroge o.s.v.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-05-04 19:18

Her er en som er glad for sin damprenser.
http://www.kandu.dk/dk/tip/7994
Emesen.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 24-05-04 17:17

hej
super god efter min mening
har læst i nordjyske at den også kan bruges til ar rense alu fælge på biler

mvh ole

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 25-05-04 19:57

Hej igen

Hvor bliver snavset af når man damprenser, for maskinen kan vel ikke suge eller hvordan?

Måske dumt spørgsmål

Jeg skal leje en damprenser i morgen, så jeg er meget spændt på at se resultatet.

Snusi

Kommentar
Fra : 25

Dato : 25-05-04 21:55

Der er en klud på mundstykket det fjerner snavset, der er aldrig noget spørgsmål der er dumt, det viser kun du vil vide hvad det drejer sig om, og ikke bare køber ting for at købe, det er jo nemt nok bare at bruge pengene.

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 26-05-04 19:23

Tak for svaret 25.

Mine tæpper er næsten "nye" igen

snusi