/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dizzy - For Gods sake
Fra : andersdt
Vist : 470 gange
230 point
Dato : 21-05-04 21:03

Hejsa..

Er der ikke en der har tabbet til "For Gods Sake", som befinder sig på Dizzy mizz lizzy's første plade.

Det er en af de få der ikke er på Dizzy's hjemmeside.

Please hjælp mig.

/Anders

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 22-05-04 10:39

hent den på winmx .

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 23-05-04 21:31

Det er ikke sangen.. Det er tabbet..??

Accepteret svar
Fra : Onaz

Modtaget 230 point
Dato : 07-06-04 22:20

Hey.. Du kan måske finde den på dit bibliotek.. Der har de en hel tabletur bog med Dizzy Mizz Lizzy.. Både Rotator og Dizzy Mizz Lizzy.. Man kan desværre ikke købe Dizzy Mizz Lizzy tabletur bog, men Rotator kan man! Det har jeg et bevis på! C",)

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 08-06-04 11:34

Tusind gange geniel mange tak.....

Alle pointene værd.

Det lyder som om du er i besiddelse af Tab-bogen til rotator? Er det en du vil sælge? Eller ved hvor jeg kan købe?

Godkendelse af svar
Fra : andersdt

Dato : 08-06-04 11:35

Tak for svaret Onaz.

Kommentar
Fra : Onaz

Dato : 08-06-04 12:03

Nej, desværre!! Jeg vil ikke sælge min bog! Holder for meget af det!! (Kan du nok forstå!! C",) Jeg kan huske at jeg købte min Rotator bog, da jeg var på besøg hos min søster i København.. Jeg kan ikke huske hvad butikken hedder, men den lå vidst omkring strøjet.. ikke på selve strøjet, men i side gaderne, hvis man kan sige det..
Jeg mener også at man nok kan bestille dem, hvis bibliotekket ikke har dem..!!
Håber at det hjalp!!