/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
lykkebo4
Fra : Teil
Vist : 500 gange
10 point
Dato : 21-05-04 08:27

Kan du ikke finde ud af at diskutere i smalltalk eller andre steder.
Tip & Trick bruges ikke til det pjat der.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-04 08:32

Her har du forøvrigt mulighed for at snakke med om dine "fede" tips.
http://www.kandu.dk/dk/spg/41243

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-04 08:43

Skriv dog et tip til lykkebo4 med samme overskrift i kategorien Smalltalk. Så kan det være lykkebo4 reagerer. Du kan jo evt. smide et link til denne tråd.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 21-05-04 11:29

hvad skal jeg reagere på.
hilsen lykkebo4

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-04 11:57

lykkebo4

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

Du kunne jo begynde med at klikke på linket i spørgsmålets første kommentar af spørgeren Teil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 21-05-04 12:06

jamen MOLEKYLE.. DET GØR JEG ALLIGEVEL- så¨det er ikke et problem for mig. hilsen lykkebo4 -- undertegnet ksks

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-04 14:57

lykkebo læs gerne her, en vejledning i hvordan kandu bruges.
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 21-05-04 15:01

til teil.-tror at vi skal slutte her.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 21-05-04 15:28

Teil
Små slav.
Lykkebo4 skal have lov at lære, inden der skal overfuses. Forholdsvis nyt medlem.
mvh
binky
Til lykkebo4
Det er ikke alle, der er lige diplomatiske i deres vejledninger.
Beklager på deres vegne.
mvh
binky

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 21-05-04 16:38

tak for din støtte binky. syntes selv at tipset var god - men det var ikke alle der kunne tåle dette. så slutter vi her.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 21-05-04 16:46

lykkebod4 -> Nu er det altså ikke dig der afgør, hvornår et spørgsmål/debat afsluttes !

Det er entydigt ( ..og i overensstemmelse med Kandu.dk's virkemåde og regler) SPØRGEREN der afgør, hvornår emnet er udtømt og et acceptabelt svar foreligger.

Hvis du ikke ønsker at deltage eller modtage E-mail om spørgsmålet, fravælger du blot fluebenet nederst ved : [Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål] og sender en tom kommentar ved at klikke på : [Send Indlæg]

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 23-05-04 10:40

Tak for svaret molokyle.