/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Transport Tycoon på XP
Fra : dar86
Vist : 336 gange
220 point
Dato : 20-05-04 13:14

Hej nogen der ved hvordan jeg får mit gamle Transport Tycoon (Ikke Deluxe) til at virke på XP?
har installeret og det hele og kan godt gå ind i spillet, men det lukker efter 30-60 sekunder.
Har prøvet at sætte kompatilititsstilsdanden til Windows 95, og 98 osv. men intet virker

Håber i kan hjælpe.

Kommentar
Fra : dar86

Dato : 20-05-04 13:18

Har også prøvet at hente DosBOX men heller ikke det hjælper, der kan jeg ingengang komme ind i spillet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-04 17:28

Du kan ikke få det spil til at virke på XP! Så enkelt er det! Enten må du ha en anden harddisk der kører med win98, eller osse må du ha en dos partition! Deluxe udgaven kan man få til at køre under XP hvis man downloader en pactch og kører det i kompartibilitets mode, men ikke Transport Tycoon!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:12

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : WaterDragon

Dato : 06-06-04 22:42

Hej jeg leder efter en pactch til transport tycoon delux jeg har hente en hele del af dem men ingen af dem jeg hente ville ikke virke så nu spørger jeg efter hjælp det er lidt surt at jeg har brugt meget lang tid til at få fat i det også jeg ikke kan få det til at virke.