/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Installation vil bare ikke give op--
Fra : hunterfox
Vist : 301 gange
50 point
Dato : 19-05-04 09:26

Jeg har haft forsøgt at installere en anden sprogversion af IE 6, det kan ikke lade sig gøre uden at
skifte hele styre systemet ud også,..
Nu vil installationen ikke give op, den kommer op med en melding om at der er et andet system med
en anden sprogversion ved alle startup's og den dermed ikke kan fuldføre installation.. . Er det en Reg. fil der skal nukes, eller??
Har forsøgt med tilføj eller fjern programmer .. no luck.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 10:38

Start->Kør...-> skriv : [ msconfig ] og vælg fanen Start. Her kan du finde programmet der prøver at update og fjern fluebenet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 10:42

Det kunne også være det står i C:\Windows\Win.ini under run= eller load= i sektionen [windows]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hunterfox

Dato : 19-05-04 11:09

msconfig vil ikke køre her.. :(
Jeg har windows 2000 pro.
Ikke nogen indikation i win.ini om checkup af IE install.

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-04 12:05

Msconfig til 2k findes her : http://www.svrops.com/svrops/dwnldoth.htm

Godkendelse af svar
Fra : hunterfox

Dato : 19-05-04 13:10

Tak for svaret olehermann.