/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Indstilling af Saba TV???
Fra : stig54
Vist : 906 gange
150 point
Dato : 17-05-04 14:57

Jeg har lidt problemer med at indstille et Saba T56S42 TV, det går fint med at finde kanalerne, problemet er når de skal låses fast.
Jeg gør det på fjernsynet ikke på fjernbetjeningen.
Har indstillet masser af fjernsyn men dette driller.
Er der nogen der har et sådant eller kender et sted hvor jeg kan hente en manual?
Jeg mener der er en internet adresse der hedder noget med service-manuals.
Jeg har været inde på Saba´s hjemmeside, men manualen er udsolgt.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 160 point
Dato : 17-05-04 15:22

Jeg ved ikke om denne side kan hjælpe dig men prøv.
http://www.service-manuals.net/

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-04 17:18

Dem prøvede vi også dengang jeg ledte efter en rep bog til min Sony. Siden duede ikke dengang. Det koster skillinger at få sådan en bog.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-04 17:33

Hej stig54

Jeg har et tv fra Bilka, hvor jeg skulle hente manualen på Nettet.

Hvad med at prøve et sted, hvor de sælger/solgte Saba? Altså en detailbutik, ja, du kunne nu også prøve et hovedkontor for en radio/tv-kæde.

Go' jagt!

MVH
Camillasmoster

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 17-05-04 21:07

Der er måske nogen der har et Saba tv,det er sikkert samme indstillingsmetode, der er to knapper en til søgning og en til at låse programmet på en bestemt kanal. Spørgsmålet er hvilken knap der skal trykkes på samtidig for at låse.

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 22-05-04 06:55

Tak for svaret Teil.