/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
hvor køber man en alm. skærm?
Fra : eskild8720
Vist : 700 gange
100 point
Dato : 16-05-04 23:45

helst i Odense og helst billig ,ved Bilka har en 849,-.Andre ideer?Den skal bare bruges på datters værelse til lektier.Gerne 17" skærm.
eskild

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-05-04 23:51

Du kunne eksempelvis prøve den blå avis, der er mange der køber fladskærme i dag, så markedet flyder med ctr-skærme og billige.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-05-04 00:06

TDC

Accepteret svar
Fra : Cornell24

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-04 00:26

www.edbpriser.dk kan du finde nogen billige skærme. De skal dog bestilles over internettet...
fx en skærm fra http://www.pc-huset.dk på 15 tommer til 769,-

ellers http://www.computercity.dk har også nogen fine tilbud, og der ligger en butik i Odense..

Men eller vil jeg mene at 849,- er ret billigt.. Så hvis den er til at holde ud at se på og billede på skærmen er nogenlunde,
så er det vist et fint tilbud... Men check skærmen.. Hvis selve skærmen (billede) buer meget, så er det for det meste = en dårlig skærm.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 17-05-04 09:27

Hejsa

Jeg ville nu købe den over QXL - som er en auktionsside, hvor du formentlig kan få en få et par hundrede kroner.

I øjeblikket er der skærme fra 15 - 21 tommer til salg med bud fra 40 kr. og op til 600.

Hvis du skal bruge en her og nu, kan du vælge slå til pris, hvor der f.eks. er en 15" til 200 kr.

mvh
Henning Borchert

Godkendelse af svar
Fra : eskild8720

Dato : 17-05-04 12:50

Tak for svaret Cornell24.