/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Kan vi så få en ordentlig vits !!!
Fra : Sunowich
Vist : 2229 gange
50 point
Dato : 15-05-04 23:29

Læste lige den der Maryvits under tip

Den er sku da lidt plat i overfladen Ka' vi så lige få en ordentlig en Tak

Mvh Sune

Ps. de rasistiske bliver overset

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-05-04 23:33

nååh suno
så find sq da selv på een der er bedre -
og mht. "rasistiske" - vil du låne min staveplade eller hvad ?
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-05-04 23:36

tiraciskse Så kan du sku selv fordele den Hr find fem fejl Det er du forhåbentlig bedre til end det der med vitser

Sune

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-05-04 23:38

suno
ja jeg er faktisk pissego' til det der med stavning, men hvor bliver din supervits af ???
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-05-04 23:40

søde Suno
hvorfor tiltaler du mig egentlig "Hr" ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-05-04 23:41

Øhh har du misforstået noget ?? det er mit spørgsmål og mig der udlover poient for en vits og ikke mig der levere vits

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-05-04 23:41

Øhh undskykd frøken eller fru

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-05-04 23:44

Jeg var slet ikke klar over at de kongelige boller..!
Hvor ved du det fra ahtn?!?

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-05-04 23:45

suno
ja det er faktisk FRUE, men eftersom der åbenbart ikke er andre der er humoristiske nok, til at kreere en god bryllupsvits, jamen så må min jo være den bedste, ik' ?
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : mini_pedersen

Dato : 15-05-04 23:46

hvorfor strejker luderne i KBH????????????
Fordi Mary gør det for en krone

Kommentar
Fra : mini_pedersen

Dato : 15-05-04 23:47

min var bedst

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-05-04 23:48

creamy
jow - det gør de da hos bageren !
hvordan skulle de eller få børn - tror du stadig på storken ?
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-05-04 23:48

Lav lige dit eget spørgsmål så skal jeg da prøve Jeg vil da også ku' tjene noget
Hi
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-05-04 23:50

miniP
den var sq da ret go'
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-05-04 23:53

Der er jo noget der hedder at adoptere ahtn

Her er en god vits

Hvad man ikke skal sige til en (københavnsk) politimand,
når man bliver stoppet i bilen:
"Hvem passer så dine grise, mens du er herovre?!?"

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-05-04 23:55

suno
din griske rotte - har du ikke point nok - men jeg smider da gerne eeeet enkelt point til dig, hvis du kommer med den bedste, saftigste, mest vovede vits siden Klør Knægt blev Konge.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-05-04 00:03

Så ok da børnene er vel gået i seng nu ??
Det var en sømand der var hos en luder ..Mens hun slikkede kalorius på ham hvislede hun ud af mundvigene ..Hvad vil du gøre hvis jeg bed hovedet af ?? Han jagede resolut en finger op i anus på hende og sagde ..Hvad vil du gøre hvis jeg river skillevæggen ned til din forretning
Og så er det oven i købet en pige der fortalte den til mig
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-05-04 00:03

creamy
ja der er da gudskelov noget der hedder adoption, så det ka' sq da være at alle de kongelige "bare" er importeret fra Zimbabwe eller hva'? sidder ellers lige og ser genudsendelse nr. jeg ved ikke hvad på TV.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-05-04 00:11

suno
den er da en rigtig klammer, ad bad, hmm.
mvh ahtn.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 16-05-04 00:11

Hvis vi går ud fra at børnene sover så går denne vel an?!?

Hvad er ligheden imellem at gå på line imellem to skyscraber i New York og få den suttet a´af Hyttemeyer?

-LAD FOR GUD SKYLD VÆRE MED AT KIGGE NED.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-05-04 00:12

Du bad da selv om det ahtn

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-05-04 00:17

creamy
har hørt den før - men du skulle egentlig have point for den.
i dag så jeg Zulu-TV, deres genudsendelse fra bryllupet. Jeg var nær druknet af grin, da talte om een, der var blevet skilt --- nåh --- ja han blev skilt fra livet og nedefter...! kan godt være det er plat - men den slog bare som en hammer.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-04 00:27

Sjovt med disse genudsendelser. For hver gang de viser det samme
om og om igen - hver gang dukker der alligevel noget op som man ikke
fangede den første gang, men kors hvor er det dog gabende irriterende
at se de samme billeder igen og igen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-04 00:34

Tre kvinder sidder og strikker til deres kommende børn:

Kvinde 1 "jeg håber det bliver en dreng, for jeg strikker en blå sweater"

Kvinde 2 "jeg håber det bliver en pige, for jeg strikker en pink sweater"

Kvinde 3 "jeg håber det bliver en spastiker, for jeg har lavet ærmerne helt forkert!"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-04 00:41

HVORDAN TAGER KVINDER BAD???

1: Du tager tøjet af og putter det i snavsetøjskurven - opdelt i farvet og hvidt tøj.

2: Du tager en badekåbe på og går ud på toilettet. Hvis du møder kæresten eller manden på vejen, dækker du dig ekstra til og løber resten af vejen.

3: Du stiller sig foran spejlet og gransker din krop i detaljer. Du slapper af i maven og den falder ned...og brokker dig over hvor fed du er...

4: Du går under bruseren. Finder vaskekluden til ansigtet, den til armene, den til benene og den til ryggen, samt filen til den hårde hud under fødderne.

5: Du begynder at vaske håret med shampooen, indeholdende avocado, honning og 83 vitaminer

6: Du vasker igen håret med shampooen, indeholdende avocado, honning og 83 vitaminer.

7: Du putter balsam i håret, den med avocado og honning og lader det sidde i 15 minutter.

8: Så bliver ansigtet vasket i 10 minutter, med en sæbe indeholdende pære, indtil ansigtet er rødt som en hummer.

9: Så vasker du resten af kroppen, med en sæbe indeholdende nødder og hindbær.

10: Dernæst skyller du balsamen ud af håret - dette tager 10 minutter - du vil være helt sikker på, at al balsamen er ude...

11: Du barberer dig under armene og på benene, men du beslutter dig for at bruge en epilator til bikinilinjen.

12: Du skriger, da kæresten eller manden - for sjov - slukker for den varme hane.

13: Du slukker for vandet

14: Du ryster vandet af kroppen ude i bruseren.

15: Du går ud af toilettet og bruger et håndklæde på størrelse med Afrika, til at tørre kroppen med.

16: Et super- absorberende håndklæde bliver viklet om dit hår.

17: Du finkæmmer din krop for diverse hår, bumser og knopper...og angriber dem med fingrene eller en pincet.

18: Så går du tilbage til soveværelset, iført føromtalte badekåbe.

19: Hvis du møder kæresten eller manden på vejen, dækker du dig yderligere til og løber hurtigt videre til værelset...og bruger 1½ time til at klæde dig på...

HVORDAN TAGER MÆND SÅ BAD????

1: Du tager al tøjet af, mens du sidder på sengen, og smider det rundt omkring på gulvet.

2: Nøgen, går du ud til toilettet. Hvis du møder din kæreste eller kone, viser du hende stolt din penis og skriger som en elefant.

3: Du stiller dig foran spejlet og trækker maven ind. Du gransker størrelsen på din penis, klør dig under testiklerne og lugter til fingrene bagefter.

4: Du går under bruseren.

5: Du leder ikke efter vaskekluden...du bruger den jo ikke!

6: Du vasker ansigtet med din giftig-grønne sæbe.

7: Du slår en prut og knækker sammen af grin, fordi lyden lød så fedt ude på toilettet.

8: Du slapper lidt af igen...for kort efter at knække sammen igen, da lugten rammer din næse.

9: Du vasker de ædlere dele og området omkring.

10: Du vasker røven med sæben og efterlader lidt hår på den.

11: Du vasker håret med en shampoo...og bruger ikke balsam

12: Du laver en punkfrisure.

13: Du nyder din nye frisure i spejlet.

14: Du pisser i badet.

15: Du skyller shampooen ud og sæben af og går med det samme ud af badet. Du lægger ikke mærke til at du glemte at skubbe badeforhænget til og hele rummet - inklusiv toiletpapir - nu er fyldt med vand.

16: Du tørrer dig hurtigt og let.

17: Du kigger igen i spejlet og spænder musklerne...og bedømmer størrelsen på din penis.

18: Du glemmer at slukke lyset og ventilatoren.

19: Du går tilbage til soveværelset, med et lille håndklæde om hofterne. Hvis du møder kæresten eller konen, smider du håndklædet, viser hende stolt din
penis og skriger som en elefant.

20: Du smider det våde håndklæde på sengen og er påklædt inden 2 minutter.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-04 00:45

Lurer på om du er mann creamygirl??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-04 00:47

Desværre holniels. Det ser ellers ud til de har det nemmere
angående den personlige hygiejne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-04 00:48

Oijjjj så faldt tiøren Du er mand holniels
hvordan kan du ellers vide hvordan mænd bader?!?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-04 00:57

må jeg sige,intet går deg forbi
Jeg er så glad for at jeg har deg.. en annen ville kanskje ha villet at vi skulle bo sammen, og da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort med alle de damene jeg tar med hjem fra byn..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-04 01:01

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-04 01:03

Skulle være en vits jo

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-04 01:06

Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu er han en blotter.
Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu er han en kikker.
????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-04 01:09

Og det er æ engang løwn..!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-04 01:17

Prøver en til da
Hvordan kan ektemenn sammenlignes med gressklippere? De er vonde å få i gang, de avgir giftige avgasser, og det meste av tiden funker de ikke.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 16-05-04 01:47

En dag var en entrepenør ude hos en kunde der boede på anden sal. Kunden skulle have malet og ville fortælle hvilke farver.

De kom ind i stuen og kunden sagde "Her skal der males gult". Entreprenøren gik hen og stak hovedet ud af vinduet og råbte:
- "Grøn skal være øverst!".

De gik begge ind i soveværelset "Her skal der være rødt". Entrepenøren gik hen til vinduet og råbte
- "Grøn skal være øverst!"

Til sidst blev det for meget for husets ejer: - "Hvorfor råber du hele tiden grøn skal være øverst?"
- Jo, det er fordi, at jeg har et hold blondiner til at gå og lægge rullegræs i haven..."

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 16-05-04 01:48

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 16-05-04 01:50

ok, en mere....

Elleve kvinder hænger i et tov under en helikopter, ti blondiner og en brunette

Tovet er ikke stærkt nok til alle, så de bestemmer at èn må slippe tovet, ellers vil tovet knække og alle vil falde.

Ingen ville sige hvem der skal slippe, men så holdt brunetten en rørende tale.

Hun sagde, at det ville være bedst om hun slap tovet, for som karrierekvinde var hun vant til at ofre sig - på jobbet, for sin mand og sine børn uden at få noget i belønning for det.

Så snart hun var færdig med sin tale, begyndte alle blondinerne at klappe...