/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
telefoni
Fra : Hexiadt
Vist : 236 gange
20 point
Dato : 15-05-04 19:29

Hejsa allesammen
Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, for jeg har et problem med at tale alt for meget i telefon.
Jeg få mega dyre regninge. Nu er jeg slået over til taletid, men det hjælper ikke.
Nogle der har et godt råd....?
Please...
Hilsen Hexiadt

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 15-05-04 19:35

Du kan få gratis telefoni over nettet hvis du har en mikrofon og de andre er på nettet eller du kan gå ind på messenger.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 15-05-04 19:39

Det på nettet, hedder www.skype.com og det er på dansk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-05-04 19:46

Hiv stikket eller batteriet ud
Sune

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 15-05-04 20:45

Klip Simkortet i stykker
G S N P A S O

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-05-04 23:01

Hej Hexiadt

Jeg tror du keder dig og derfor har brug for den kontakt til den "i den anden ende af linien" Find dig en hobby, sport eller andet der interesserer dig så meget, at du slet ikke har tid til at snakke i telefon

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-05-04 23:03

Sig efter et par minutter at du lige skal et eller andet og spørg om de ikke vil ringe dig op om et minut

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-05-04 23:04

Ved ikke om Orange's Mono kan fås mere, men der ringer man op til almindelig takst hvis det er en fastnet telefon man ringer til!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:17

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune