/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Køb ALDRIG jeres reservedele hos Thansen~
Fra : chinabox
Vist : 840 gange
10 point
Dato : 14-05-04 19:34

Hold jer LANGT væk fra Thansen.dk og deres butikker, deres kvalitet på deres varer er ELENDIG!!!
Jeg købte for nogle uger siden deres "SUPER" kilerem, som de selv kalder den, til 199 kr! Den skulle side på en Yamaha Neo's hvor skiven kun er pillet, ikke andet! Men den holdt kun 1 uge, hvor efter den sprang og smadrede min vario! :(
Og da jeg så går ind og klager i en butik for jeg en rigtig elendig behandling! Jeg skulle ihvert fald ikke komme her og lære ham om scootere!!! Det var i hvert fald ham som vidste noget på det område! Og der kunne da SLET ikke blive tale om at få pengene tilbage!
Thansen, tag jer sammen!!! Tror egentlig ikke nogen ville finde sig i den behandling som jeg fik! Og kvaliteten på deres varer, tja, det kan køre i en uge, og derefter smadrer den sig selv og andre ting! Så hold jer væk fra Thansen, køb jeres dele et andet sted! BARE IKKE HOS THANSEN! Køb hos Thansen, så kører det IKKE for dig!!!!!!!

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 14-05-04 19:37

ja nogle af thansens vare er noget lort... det er et sats at købe ved dem men nogle af deres ting holder altså også i mega lang tid... kommer an på om man lige er heldig.. og i odense har jeg sku da altid fået pengene tilbage eller en ny vare.

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 14-05-04 19:52

Tja - pris og kvalitet plejer som regel at hænge sammen. Købte 2 støddæmpere til knap 800 kr. i stedet for at give 825 + moms pr. stk. originalt. Der er da 2 års garanti - men selvfølgeligt er det da ærgerligt, hvis de går i stykker - så skal de jo skiftes.
Fik en fjernbetjent centrallås til 4 døre for 250 kr. - universaldelene var af "dårlig" kvalitet - men hvis man gad bruge lidt tid, kunne man lave noget, der sagtens kunne holde.
Konklusion: Man får oftest hvad man betaler for!

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 14-05-04 19:52

Tja - pris og kvalitet plejer som regel at hænge sammen. Købte 2 støddæmpere til knap 800 kr. i stedet for at give 825 + moms pr. stk. originalt. Der er da 2 års garanti - men selvfølgeligt er det da ærgerligt, hvis de går i stykker - så skal de jo skiftes.
Fik en fjernbetjent centrallås til 4 døre for 250 kr. - universaldelene var af "dårlig" kvalitet - men hvis man gad bruge lidt tid, kunne man lave noget, der sagtens kunne holde.
Konklusion: Man får oftest hvad man betaler for!

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 14-05-04 20:12

Thansen= Dårlig Kvalitet! Tingene ser måske godt nok ud, men de holder ikke! SÅ køb IKKE hos Thansen, jeg er færdig med dem! Ofre heller lidt extra penge på en ordenlig varer, som holder!!!! :)

THANSEN, SÅ KØRER DET IKKE FOR DIG!!!!!!!

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 14-05-04 22:13

Det står dig da frit for, hvor du vil handle. Havde du nu købt en orginal, så kunne den jo måske også kun holde en uge, hvem ved ??!! Du har nok bare været uheldig..

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-05-04 22:29

de gange jeg har handlet har jeg kun fået gode vare og en konon vejledning og betjenning til billige penge
så jeg siger det samme som zibas Du har nok bare været uheldig

mvh Granslam

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-05-04 22:33

Gylle at hører på jeg har da købt massere dele jeg er yderst tilfreds med og om du så har sat en rem forkert på eller om der er en fejl kan forretningen jo ikke gører for de producerer jo ikke delene selv
Sune

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 14-05-04 22:38

Ha ha sat den forkert på, det tror jeg nu ikke..... tror godt jeg ved hva jeg laver! De sælger noget billigt lort som de ikke ikke vil stå inden for! Og med deres service kommer de ikke langt!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-05-04 22:56

Gylleautomat

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 10 point
Dato : 14-05-04 23:26

Hvad så china,fik du løst dit andet problem(vacumdåsen)eller hvad,det er ti dage siden vi sidst har hørt fra dig.Hvad skete der ,du har åbnet et andet spørgsmål,men hvad med det første?Luk det ,hvis du er kørende.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 15-05-04 17:29

Hej Keldd!

Nej jeg har ikke fået det løst endnu! Min scooter vil stadig ikke starte når den er kold :( Jeg fik en ny vacumdåse, men den passede ikke på! :) Måske ved du hvor man kan få en top til en topnøgle som er 41 mm? Skal bruge den til at løsne skruen som holder min kobling med trykluft! Men kan ikke finde en så stor en i byggemarkeder!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-05-04 18:41

Få dem til at bestille en ,de har den dagen efter.
Hilsen Keldd.
PS.Du kan jo også prøve Thansen!!!

Kommentar
Fra : J3kZ

Dato : 17-05-04 15:52

hmm ja der er en point... 9 kr for en SKIDE MØTRIk og 19-29 kr for en skide kaburator dysse ... disse dele koster max 0.01 kr at lave.. men nææ nej de må så bruge ca. en 20kr på at putte det i poser og sætte skilt på..

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 17-05-04 17:06

Har prøvet Thansen, de har selvfølgelig ikke sådan en! :) Men har prøvet i noget som hedder Ea værktøj i vejle, de kunne vist bestille en hjem :)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-04 17:22

Selvfølgelig kan de det,og det burde alle de steder ,som du har været hos også kunne.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : jimbo3

Dato : 17-05-04 17:39

Det er rigtig nok man for ikke mere end man betaler for, men jeg har kun været uheldig ved thansen engang og der fik jeg pengene tilbage, men det er lidt noget billig bras man skal være omhyggelig med de vare eller går det let i stykker. Vh jimbo3

Godkendelse af svar
Fra : chinabox

Dato : 17-05-04 18:11

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-04 18:38

Og skal vi så få den scooter ud og køre i dit andet spørgsmål.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 17-05-04 22:17

Er i gang Keldd..... du kan kigge under det gamle spørgsmål "Neos vil ikke starte når varm", tror godt du kender den :)

Kommentar
Fra : vuffer2003

Dato : 22-05-04 11:18

tjaa, nu ved jeg det, jeg skal nok fortælle andre, at skal holde sig fra Thansen.

Har i set Thansen reklamer, de er elendig!