/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Fra mpg til video_ts vob.
Fra : stevo
Vist : 333 gange
30 point
Dato : 13-05-04 19:16

Hey alle sammen jeg har lavet en film med et video cam. og redigeret det i windows movie maker men nu skal jeg brænde den ud på en DVD skive så jeg kan se den på min DVDafspiller men så skal jeg først lave filen(som er mpg)om til Video_ts vob......eller noget andet der kan tag på DVDafspilleren

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 13-05-04 19:51

Brug Ulead Movie Factory 2

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 13-05-04 20:39

hvor får man det og er det gratis...

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 13-05-04 20:46
Kommentar
Fra : stevo

Dato : 13-05-04 21:29

Er der andre forslag der ikke tag så lang tid at downloade.....

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 13-05-04 22:08

hvad gør man så når jeg har installeret det.........kan jeg så lave mpeg om til video_ts vob. eller hva...

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 14-05-04 06:18

I startbilledet trykker du på VCD-- finder filen du vil convertere og siger ok

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 27-05-04 08:20

nope det prog du skal bruge et tmpeg dvd author det er et program der laver dine mpg filer om til vobfiler så de er klar til at blive brændt som en dvd film... en 30 dages trial kan downloades fra download.com

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 01-06-04 18:46

tak til alle der har svaret men bliv endelig ved med at svare...